Saturday, December 7, 2013

LEAPSA CITITORULUI DE CARTI

de la Rudolph 

* Prima mea amintire cu mine citind:

Eu cu Nana rasfoind o carte groasa cu poeziile lui Eminescu; aveam in jur de 4 ani. 
Tin minte coperta albastra si cu stele.





*Prima carte pe care am citit-o și recitit-o: 

1001 de nopti traducerea lui Eusebiu Camilar. Am vinat-o pe net ani de zile pina cind, in sfirsit, acum 2 ani am gasit-o pe okazii-bliss

. 
-

Accesorii obligatorii în timpul lecturii:

)   O cana de cafea.



*Numărul cărților de pe lista mea de lecturi viitoare:

Fara numar, fara numar, dar o sa incep cu o re-citire a Necronomicon-ului.




* O carte pe care am primit-o:

Poems by Rumi


* O carte care mi-a schimbat viața într-un fel: 

Darul vulturului de CaRLoS Castaneda


* O carte care-mi place, dar care pare sa nu placa mai nimanui: 

The dragon legacy a iubitului, dragului si mult plinsului meu Niccy(will love you forever my heart, my soul, my blood, my king)


* O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească: 
 
Biblia


 * O carte care ma intimideaza:

Hahahaha. Hahahahaha. Ok, o sa ma opresc acum.Hahahaha.


* Trei dintre scriitorii mei preferați:

Herman Hesse, Mircea Eliade, Chitra Divakaruni(fuckin' genius peeps). The palace of illusions m-a lasat spellbound forever.

 
Va invit sa participati si voi, just for fun...

VAZUTA LA PANDHI


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites