Monday, November 19, 2012

TALISMANE

Ma uitam pe siturile care vind amulete din Romania si in afara de remediile fengshui care sint bune in sine, si au ceva ceva valoare chiar daca nu sint energizate(cam 30-40%) orice talisman ne-energizat este egal cu zero. Pandantivele cu ingerasi, medaliile cu talismane stampate etc sint ZERO.

In Orient un talisman se face specific pentru problema persoanei respective, tinindu-se seama de data nasterii, problema specifica, planetele malefice din horoscop, apoi este imputernicit de un maestru autentic intre 7 zile,  3 luni si 4/7/10 ani!!!!!!!!! pentru a rezolva problema cu adevarat.

Talismanele autentice se incep in anumite zile care sint benefice astrologic(unele alinieri de planete se intimpla la 12 ani si atunci maestrii scot un numar limitat de amulete specifice acelei alinieri), sau in anumite zile considerate sacre-aniversarile lui Buddha, ale maestrului, ale Marilor Protectori.

Materialul din care sint facute este de asemenea de cea mai mare importanta-amestecuri de plante sacre luate din locuri sfinte, amestecuri de pamint sfintit din temple, cimitire ale calugarilor, amestecuri de metale din clopote ale templelor sau yantre gravate cu rugaciuni, bucati din lemn sacru al anumitor specii de copaci ce sint locuiti de driade, bucati din partile binecuvintate ale unor animale-ghiara de urs, piele de tigru, ochi de vultur, apa de la 7/9 izvoare considerate sacre deoarece sint locuite de devas, etc.

Cu cit este mai puternic maestrul cu atit mai puternic talismanul pentru ca imputernicirea se face prin rugaciune si suflu vital. Unele talismane isnt lucrate de 2 su 3 maestrii, altele de o intreaga pleiada de gurus ce se unesc cu aceasta ocazie pentru a-si imprima spiritul in ele.

Unele editii sint aniversare, altele facute cu anumite ocazii-de exemplu exista momente grele ca tsunami sau cutremurele, pentru care toti maestrii binecuvintati se unesc si creeaza amulete pe care le daruiesc celor ce vin la templu fiind afectati de aceste nenorociri-acestea sint editii foarte puternice, impregnate de metta-compasiunea divina-ce se vind in cercurile cunoscatorilor din occident foarte scump.

Alte tipuri de talismane incorporeaza in ele un spirit angelic, deva, ce asculta de maestru pentru a-si ajuta proprietarul-aceste spirite accepta sa ajute o anumita persoana pentru o anumita perioada de timp, pentru a-si purifica si eleva karma. 

TALISMANELE SE POT DEZACTIVA, daca persoana respectiva nu le mentine vibratia cu rugaciuni specifice, isi distruge karma prin fapte rele si nu urmeaza legea dharmei(morala).

Ele se pot dezactiva si daca posesorul este atacat cu magie neagra(asta in cazul in care talismanul nu este specific conceput impotriva magiei negre).

Pentru ca am avut situl de talismane jos de 3 ani din cauza ca nu am considerat ca majoritatea celor din Romania merita sa posede niste amulete de o asa mare puritate energetica, si totusi am primit solicitari, voi proceda altfel:

Cei ce au nevoie de un talisman autentic sint liberi sa imi scrie pe adresa de contact-cybershamans@gmail.com- sa imi expuna problema specifica si data nasterii, iar eu ma voi consulta cu maestrii mei si le voi recomanda citeva talismane din care isi pot alege.

Apoi o data ce comanda este facuta si banii trimisi prin paypal, talismanul va fi trimis in Romania, ajungind in 28 de zile.

dA, STIU NOT YOUR AVERAGE AMULETS PROVIDER.

Vreau sa fie foarte clar ca daca eu consider ca nu sinteti compatibili vibrational cu ele, sau nu veti respecta regulile impuse de unele dintre ele(nu toate), NU LE VIND!!!!!!

 Citeva tipuri de amulete ce ar putea fi achizitionate(avem sute)




cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

1 comments:

"Vreau sa fie foarte clar ca daca eu consider ca nu sinteti compatibili vibrational cu ele, sau nu veti respecta regulile impuse de unele dintre ele(nu toate), NU LE VIND!!!!!!"

Ei, da, admir verticalitatea si o recunosc acolo unde o vad!! Sincer, nici eu nu vand vreun Dream-Catcher cuiva care nu-l merita.
Culmea, am vandut doua anul asta, dupa ce am anuntat, cu o nuanta usor severa, cam ca a ta, ca nu fac nici un rabat de ordin vibrational la vazarea de drimchecere. Cred ca publicul-tinta astepta o confirmare a seriozitatii mele. Am fost insprat, deci.

Ah, ca sa ma anglofonesc cum iti place tie...
BTW, nu am auzit de Cezarica sa vanda astfel de talismane/mosmoane/artemoaste incarcate :)...

QED, hombre...
Domnul sa ne ierte...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites