Monday, June 4, 2012

MUZICA PENTRU O ZI SENINA



Florin Bogardo
Sa nu uitam nicicand sa iubim trandafirii
http://www.youtube.com/watch?v=VsxcVGjSJyg&feature=related
Dintre sute de catarge (Among hundred of poles)
Frumoaso cu ochi limpezi
Stela Enache & Florin Bogardo
Diminetile mele
Dorul
Nicu Alifantis
E prea frumos la tine-n suflet, Toronto 2008, Spirit of Romania
Ce bine ca eşti!
Balada blondelor iubiri
Decembre
Cantec de iarna
Aripi de zapada
Ştefan Hruşcă
Gand de iarna
Ochii Tăi (versiune originală)
Doamne tineri mai eram
Ruga pentru parinti
Vasile Şeicaru
IUBITA MEA, SA NE-ARUNCAM IN VALURI
Nici n-am stiut, nici n-am aflat
Daca ninge, vei gasi
RANDURI PENTRU MOS CRACIUN (I. MINULESCU)
Noapte fara anotimp.
Tango retoric
Mircea Baniciu
Cu tine in gand
Merg mai departe
Ma trezesc cu tine in gand ( I wake up with you in my mind)
Tristeti provinciale
Vara la tara
TUDOR GHEORGHE
Au innebunit salcamii
Acolo este ţara mea
Limba romaneasca
Colind - Vin Colindatorii
Cine n-are nici un dor
Doina iubirii
Saruta-ma!
VALI STERIAN
Ruga
Vino Doamne
Ducu Bertzi
M-am indragostit numai de ea
Floare de colt (Edelweiss)
Suflet fara chei
În ziua când va fi sǎ vii
Cand s-o-mpartit norocul (Satu Mare, 07.06.2008)
Saraca inima me
Cantec de dragoste
Gheorghe Dinica
Sunt vagabondul vietii mele
Am muncit si nopti
Mihaela Mihai
De-ai fi tu salcie la mal
Mihaela Runceanu
Fericirea are chipul tau
De-ar fi sa vii (Sala Radio'86)
E-adevarat iubirea mea 1985
Iarta...
Eu nu te-am uitat (In Memoriam)
Daca totusi vei pleca (1989)
Vom fi mereu (1987)
Pentru voi, muguri noi (1988)
Tatiana Stepa
Dor de parinti
Da, Doamne, iarna [Hi-Fi]
Ramas bun
Noaptea despartirii dintre noi
COPACI FARA PADURE!
Si totusi exista iubire
Cantec pentru prieteni
Ce departe eşti
Luati-mi tot !!!!!.
BAIATUL MEU, PIERDUTUL MEU - FIUL MEU.FLV
Totusi toamna (Alba-Iulia, 15.11.2008).thanx to Cantafabule1
Spune-mi ceva (Alba-Iulia, 15.11.2008).thanx to Cantafabule1
Copaci fara padure.FLV
Totusi toamna
Valsul zilelor pustii
Femeia de lut
Doina mea de dor
Noaptea marii betii
Foaie verde spic de paine
Ilogica serenada
Poem cu umeri goi
Iubirea de lut
Singuratate
Durerea femeiasca
Soarta de femeie
Galbena Gutuie
cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites