Tuesday, April 24, 2012

LIPTON ICE TEA-REPRISE

Wow tocmai am aflat ca Dana cea cu zenul circumcis in aura este profa de japoneza si marketing manager pentru Pepsi si Lipton Ice Tea.....fiind clar persoana care mi-a placut cel mai mult in toata seara(Simona nu se pune, iar de Laura am scris) shockul nefiind ca mi-a placut-voi little monsters stiti ce picky I am- dar ca a fost, again cea mai uberzen si prin zen inteleg fara fasoane, simpla, calda, extrem de coerenta si profunda.
OMG! 10 plus! Pentru ca bunul simt si calitatea umana nu au pierit inca in Romania!


Am scris acest mic reprise pentru ca la modestia ei te asteptai sa nu fie o persoana ce lucreaza cu publicul, ci o femeie ce traieste in spatele ecranului (de PC sau Mac)
 cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

2 comments:

Tocmai ce m-ai facut sa rosesc :-)
Multumesc pentru cuvintele frumoase.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites