Thursday, March 11, 2010

COLA, FANTA, SPRITE?


Intorcindu-ma la mine la tara azi, am poposit suav in gingasul McDonalds din gara de nord, pentru un binemeritat mic dejun junkfood.
Io mi-am comandat un fresh de portocale; insotitoarea mea, un meniu d'ala mare.
Ea, fatuca de la mec intreaba:cola, fanta,sprite? la care ii raspund Sprite, stiind ca insotitoarei mele asta ii place.

Iau meniul mare ma duc la masa, fata soarbe din spriteul mult asteptat si surpriza...spriteul era soda, sau pe romaneste apa minerala cu buburuze.

Eu avind probleme cu ficatul si proaspat lasata de fumat, nu pot sa ma bazez pe gustul meu, asa ca i asked a second opinion-cea a fatucii, de la mec, care aferata mi-a comunicat cu cuvinte multe si grele ca s-a facut o eroare.

Si baietii se duc in depozit si cauta,si cauta si cauta un sprite. Care nu mai exista.
Si atunci fata ma intreaba zimbitoare de parca nu s-a intimplat nimic, cola sau fanta?

Deci sa inteleg ca daca astia de la mec ramin fara sprite pun apa. Simplu si eficient.
In dreapta mea, baiatul de la casa il intreba angelic pe urmatorul client/victima: Cola, fanta,sprite?
Sa tot mergi la mec. Sa inteleg ca asta e taxa pe prostie?

2 comments:

Mai, angajatii saracii n-au nici o vina, asa sunt "dresati" de manager sa procedeze in asemenea situatii. Din cate stiu, la asemenea firme, intri in slujba dupa un instructaj prealabil despre cum sa abordezi clientul, cum sa reactionezi cand intervine o eroare etc. Cred ca aia sunt deja atat de sictiriti, incat spun replicile alea mecanic,fara macar sa le mai gandeasca, de parca ar fi roboti programati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites