Wednesday, January 15, 2014

MIERCUREA FARA CUVINTE-LES INTOUCHABLES

Cu toate ca ar trebui sa fie fara cuvinte, aceasta miercuri a lui CARMEN,  este dedicata unui film care m-a lasat fara cuvinte-LES INTOUCHABLES-realizat dupa o poveste adevarata despre un aristocrat paraplegic caruia un negru din ghetouri, angajat ca ingrijitor, ii schimba complet viata.

UNA DINTRE SCENELE MELE PREFERATE:


Cartea pe care a scris-o ingrijitorul se afla AICI- Filmul a fost un record de audienta in Franta, ocupind locul 2 dupa nebunia filmului 'BINEVENUE CHEZ LES CH'TIS-alt film tare.(click pe link il gasiti subtitrat, o sa rideti cu lacrimi).

FILMUL TRADUS AICI-http://filmehd.net/the-intouchables-2011-filme-online.html

ABSOLUT INCINTATOR.

TRAILER:


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

7 comments:

Am vazut trailer-ul si chiar m-a impresionat. E intr-adevar o lectie de viata si avem multe de invatat din acest film. Multumim ca l-ai impartasit cu noi!

Superb! Superb! Am vazut filmul! Si acum, urmarind secvente, simt emotia de atunci! E impresionanta prietenia dintre cei doi si mi-a placut si... corespondenta lui de dragoste! :) E un film care merita vazut!
Multumesc pentru reamintire! :)
Zile fericite iti doresc! Cu drag!

am vazut filmul in 2011, cand a aparut! EXCELENT! si cel mai emotionant este ca povestea este adevarat! Da! superba alegerea ta! pup

ce ma bucur ca a avut acelasi impact ca si asupra mea-va pup pe toate si va doresc ca fiecare zi sa fie plina de bucuria vietii

Să ai o noapte liniștită, cu vise frumoase și somn odihnitor.

si tu draga Liviu pace si bucurie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites