Tuesday, May 8, 2012

Hitlers echte Stimme



Am postat aici vocea reala a lui Hitler pe care am gasit-o intimplator pe utube, pentru ca mi se pare incredibil cum si azi, dupa enshpe mii de ani toate filmarile pe care le vedem din diferite arhive il prezinta pe Hitler cu o voce pitigaiata, isterica si posedata. cINE SI DECE ESTE INTERESAT SA EDITEZE VOCEA SA si acum?

NU, evident EU nu pot fi acuzata de antisemitism avind rude moarte in lagarele de concentrare, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa intelegem exact ce s-a intimplat in acea perioada ca sa putem discerne adevarul de minciuna si sa stim cum sa actionam(in fond istoria se repeta).

Eu am citit Mein Kampf primul volum intr-o noapte si mi s-a parut breath taking-extrem de inteligenta, articulata, fascinanta, scrisa de un om extrem de profund si charismatic.
Apoi am trecut la volumul 2. Ce porcarie, ce dezamagire, ce carte scrisa OBVIOUSLY de altcineva.

Parerea mea despre Hitler este ca a fost o personalitate exceptionala la inceput, initiat in rituri oculte, in legatura cu civilizatii extraterestre si infraterestre, dar de cind maestrul lui spiritual a fost omorit(a fost gasit mort intr-o camera inchisa pe dinauntru) a fost posedat si s-a transformat in monstrul pe care il cunoastem toti.

Ah sa nu uitam ca a fost in mod constant drogat de cei apropiati, pus sa semnze documente despre care habar nu avea si dragutul lui prieten(singurul care a scapat de Nurnberg-i wonder why) Bohrman, a trait bine mersi muuulti ani dupa toti cei apropiati lui Hitler fusesera condamnati si omoriti.Deci Bohrman era antena de legatura.

Dar este atit de mult de spus si nu am timp si chef acum.

Pentru o mai buna intelegere a fenomenului spiritual ce s-a petrecut in acea perioada cititi 'dimineata magicienilor' si tot ce este legat de vril frauen

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites