Sunday, November 27, 2011

PARFUMUL MUNTELUI




Am vazut la Carmen initiativa Mirelei si pentru ca saptamina trecuta am descoperit un nou parfum preferat, o sa particip la aceasta provocare.

Orasul miroase a masini, a gri, a graba, a univers pradalnic, a zgomot si a flyer mind.

De cite ori ma refugiez la munte valul de ceata gri ce goleste sufletul ca dementorii din Harry Potter dispare. Pe loc.

Parfumul muntelui imi curata mintea cu fuioare subtiri de fum din stinele ascunse printre brazi, purificindu-mi canalele energetice asa cum spunea Don Juan dar si Parintele Elefterie, cu mirosul focului din lemn de brazi, jnepeni, ienupar si ierburi rare.

Parfumul muntelui spune povesti. Povesti despre pasarile ce isi cinta zilele iubirii cu triluri gingase, despre ursii ce dorm visind roadele pamintului, despre fecioare frumoase si cuminti ce le arata vilvelor muntelui calea pe care au pierdut-o si care se transforma mai apoi in ape, ca Dimbovita noastra.

Ma cheama soptindu-mi noaptea calea secreta a stelelor pe care incerc sa o patrund cu privirea, si cind nu mai pot o parcurg noaptea in vis.

Parfumul muntelui imi dezvaluie inima luptatorilor dirzi din Liban cu cicatrici pe fata ce au atita tandrete in inima incit invelesc prepelitele cu frunze de feriga pentru a nu fi calcate in sezonul in care clocesc ouale si care isi iubesc atit de mult cedrii incit, inainte de a ii ruga sa le dea din lacrimile lor-celebrele rasini vindecatoare si ametitor parfumate-le cer voie cu smerenie.

Toate aceste povesti mi-au fost spuse de o picatura de elixir aromat, intr-o secunda.

Un parfum, daca nu spune povesti nu ar trebui purtat. Si acum 3 zile parfumul ce mi-a vorbit dezvaluindu-mi toate aceste secrete a fost Eau de parfum avec cedre de la L'Occitane.

La noapte o sa visez cedrii Libanului si brazii din Bucegi, pinii din muntii Wudang ce adapostesc visele maestrilor nemuritori si aroma subtila a unui foc de ienupar ce face ca o noapte intunecata pe virful muntelui sa capete mai mult mister.



cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

5 comments:

ce surpriza! minunata povestea ta Parfumata!
La prima vizita în parfumerie, va trebui sa cer o proba a parfumului L'Occitane despre care pomenesti aici si care înca mi-e necunoscut!
Sa ai o seara placuta!

multumesc pup, o noua saptamina frumoasa

Rămân mută în fața frumuseților naturii și a scrierilor care celebrează această minune accesibilă oricui...știe s-o vadă! Deci nu chiar oricui. ;)
Ai surprins spiritul și viața muntelui în descrieri foarte plastice, simt , văd, aud chiar frumusețea și măreția munților! Parfumul e peste tot în frumoasa ta scriere și nu pot decât să-ți mulțumesc. Atât ție, cât și dragii noastre Carmen.
Cât despre Eau de parfum avec cedre de la L'Occitane, numai și numai de bine! L'Occitane are câteva produse de care nu pot să mă lispsesc și acum doresc să-l încerc și pe acesta.
Sper să ne mai însoțești în plimbările noastre parfumate. Săptămâna viitoare tema e propusă de Max Peter și se numește Parfum de tablouri.
O săptămână frumoasă!

multumesc draga mirela ca ai poposit si la mine, blogul tau e minunat, o oaa de bucurie

Şi răşina de brad miroase frumos, şi... tot ce e acolo.
Mi-a plăcut postarea.
Zile senine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites