Monday, November 28, 2011

NEBUNIA CRACIUNULUI



A inceput deja imediat dupa Halloween..ce rost are? Nu face altceva decit sa ne strice placerea Craciunului adevarat, sarbatoarea mea preferata de cind eram copil.Acum e doar o indemnare vulgara la consumerism care mi-a stricat tot cheful.

Cind mergem in magazine si vedem peste tot deja globulete, jucarii, brazi n so on n so forth, unde mai este infrigurarea cu care asteptam sarbatoarea bucuriei din decembrie??

Au inceput incet..mai intii au transformat toata luna decembrie in luna cadourilor, cu toate ca IISUS NICI MACAR NU S-A NASCUT IN DECEMBRIE.That's right folks, adevarata data a nasterii lui Iisus este, conform calendarului vechi, cel adevarat pe care-l tinem noi la Ierusalim, 6-7 ianuarie.

Iar acum au extins aceasta lacomie deghizata in darnicie de la jumatatea lui noiembrie. Unde or sa ajunga?
Eu sint in greva. Si o sa-mi serbez Craciunul asa cum se cuvine, in ianuarie, impodobindu-mi bradul ecologic cu ornamente sculptate de mina, din lemn de maslin.


.
cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites