Saturday, January 4, 2014

CE NE-AM FACE FARA SERIALELE ENGLEZESTI-3 EXCELLENT BRITISH SERIES

DOWNTON ABBEY-FULL HERE
VICIOUS-FULL HERE
DEATH COMES TO PEMBERLEY-FULL HERE

Sint luata complet de serialele englezesti-majoritatea sint excelente. Am selectat 3 care sint favoritele mele.



Primul, desigur, cred ca majoritatea l-ati urmarit, DOWNTON ABBEY-AICI SUBTITRAT. De ce actorii lor sint atit de buni? Imi aduc aminte de actorii nostri de pe vremea lui Ceasca. Old school.
Descrierea wiki aici.





Al doilea este un mini serial pe care l-am vazut recent, de epoca, cu suspans si crime nerezolvate-fara the doom si gloom si groaza celor americane. Moartea vine la Pemberley-AICI SUBTITRAT.

Al treilea-VICIOUS- si nu-mi sariti in cap, este dupa parerea mea cel mai bun serial de comedie pe care l-am vazut ever. Umorul fin, sadic, spumos, genial, care descrie viata unui cuplu de batrini gay, te face pe bune sa rizi in hohote. Am asteptat juma' de an episodul de Craciun  si a meritat fiecare clipa.-AICI SUBTITRAT.

Trailer:



Va las sa le savurati in weekend.
\

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

2 comments:

Am pus viciosul la favorite!!!
pentru mine, the ever ever comedie a fost și este familia Bundy!

foarte tare intr-adevar-VICIOUS e mai umor englezesc dar sint sigura ca o sa-l gusti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites