Monday, November 26, 2012

10 comments:

wow, o Shakira absolut noua! nu doar bruneta, ci si cu un stil nou de muzica... O prinde bine!
Sa ai o saptamâna pnk! :)

nu, de fapt asta e shakira veche, cea de care ne-am indragostit, cea cu piese cu mesaj, cea de care garcia marquez scria ca este o comoara nationala...asta blonda de acum e oribila si goala(pe dinauntru ca si pe dinafara)

O artistă completă, îmi place mult! O zi de luni și o săptămână cât mai roz! :)

@Nima-si tie o saptamina plina de mici si mari bucurii
@Pandi-da, shakira originala si valoroasa

Imi lioseste teribil Shakira cea "veche"...
Noul stil de muzica nu îmi place!
Sa ai o saptamana buna si frumoasa!

O zi plina de frumusete iti doresc!

@minnie-si mie de aia ieri am facut o cura de shakira cea veche, mai ales albumul'donde estan los ladrones', my fav
@iulisa-o saptamina vesela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites