Hoodoo Lady, how do you do?
They tell me you take a boot and turn it to a brand new shoe
But don't put that thing on me
Don't put that thing on me
Don't put that thing on me
'Cause I'm going back to Tennessee
Hoodoo Lady, you can turn water to wine
I been wondering where have you been all this time
I'm setting here, broke, and I ain't got a dime
You ought to put something in these dukes of mine
But don't put that thing on me
Don't put that thing on me
Don't put that thing on me
'Cause I'm going back to Tennessee
Spoken: Boy, you better watch it 'cause she's tricky.
Hoodoo Lady, I want you to unlock my door
So I can get in and get all my clothes
But don't put that thing on me
Don't put that thing on me
Don't put that thing on me
'Cause I'm going back to Tennessee
Now, look-a here, Hoodoo Lady, I want you to treat me right
Bring my man back home but don't let him stay all night
And don't put that thing on me
Don't put that thing on me
Don't put that thing on me
'Cause I'm going back to Tennessee
Spoken: Boy, she's tricky as she can be. Better watch her, too.
Why, look-a here, Hoodoo Lady, I'm your friend
When you leave this time, come back again
But don't put that thing on me
Don't put that thing on me
Don't put that thing on me
'Cause I'm going back to Tennessee
O feerie muzicala , o Cenusareasa din perioada mea preferata inceputul secolului pe care il vad ca pe o perioada idilica-unde s-au dus manierele de odinioara si bunastarea aceea?
Cu Charles Jourdain, Maurice Chevalier si Leslie Caron
Delightful si incintator, potrivit pentru o seara alaturi de familie...
Un nou an se apropie de final si ne-am gandit ca vreti sa il
sarbatoriti cum se cuvine, cu bucurie, colinde si mese festive pline de
bucate! Prin urmare, Gustos.ro
vrea sa va ajute ... Sarbatorile Gustoase sunt cadoul nostru pentru voi!
Ne-am straduit sa strangem in acelasi loc cele mai
bune 20 de retete din blogosfera culinara de la bloggeri
colaboratori Gustos.ro care sa va ajute sa formati meniul perfect pentru
mesele festive de sarbatori. Iata retetele:
Arata bine, nu? Tot ce trebuie sa stiti despre masa perfecta
de sarbatori gasiti in sectiunea noastra speciala! Abia asteptam sa ne
spuneti cum v-a iesit!
Close the door, put out the light.
You know they won't be home tonight.
The snow falls hard and don't you know?
The winds of Thor are blowing cold.
They're wearing steel that's bright and true
They carry news that must get through.
They choose the path where no-one goes.
They hold no quarter.
Walking side by side with death, The devil mocks their every step
The snow drives back the foot that's slow, The dogs of doom are howling more
They carry news that must get through, To build a dream for me and you
They choose the path where no-one goes.
They hold no quarter. They ask no quarter.
The pain, the pain without quarter.
They ask no quarter.
The dogs of doom are howling more!
Neil Douglas-Klotz is a teacher and author, as well as a practicing Sufi Mystic. Through his work "Prayers of the Cosmos" and "The Hidden Gospel" he has helped many to revive their faith by discovering the nuance of the aramaic language which Jesus spoke.
Datorita lui arhi care a pus cu generozitate la dispozitie citeva invitatii duble la un screening mai special al Hobbitului in HFR la mall Baneasa, cei multi copilashi ai mei au putut sa-si vada visul cu ochii-arhi e un dulce dar asta stim si da, il pup in cur..asta e nu multi oameni m-ar accomodate cu 3 copilashi.
Mai jos este descrierea facuta de fiimea dupa ce a vazut filmul.
19.12.2012...cu 2 zile înainte de Marele Sfârsit al Lumii
undeva la capatul Bucurestilor rula super premiera THE
HOBBIT în varianta HFR . O experienta noua, nu foarte
greu de imaginat, dar interesanta. Imagini de un realism
incredibil, îmi imaginam ca sunt spectator într-o sala de
teatru si asteptam din moment în moment ca actorii sa
sara în public si sa interactioneze cu noi.
Cu ce a venit nou? 48 frame-uri pe secunda fa?a de 24,
imagini cristal, luminozitate sporita.
Momentan Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping
City este primul si din câte am înteles singurul cinema
care ruleaza HFR. Daca sunteti curiosi intrati pe vimeo si
vedeti diferenta dintre un 3d normal si un HFR...o sa va
placa. Iar daca vreti mai mult, Cinema Digiplex va
asteapta sa îi calcati pragul.
Cât despre film, cuvintele sunt de prisos. The Hobbit
reprezinta începutul povestii L.O.T.R. Gandalf, Saruman,
Thorin, Elrond,dar mai ales Bilbo Baggins, sunt
personajele care ne arata ce înseamna sa ai stofa de erou
chiar si atunci când ai impresia ca nu mai ai nimic de
dovedit lumii întregi.
Daca v-am facut macar un pic curiosi, smulgeti-va un pic
din timpul vostru (160min) si mergeti sa îl vedeti la
cinema...nu oricum ci HFR!
P.S.-a fost si o prezentare hipstereasca a sistemului care, culmea nu a plictisit pe nimeni!!!!!
pandhoraa: Marita Nachtigal si ale ei sarmalute: Va spuneam acum catva timp ca vreau sa pregatesc pentru Craciunul din acest an pentru prima data, sarmalute in foi de varza dupa celebra ...
SFIRSITUL LUMII CHIAR VINE MIINE, SI BTW ESTE LA ORA 13.Este sfirsitul lumii noastre pline de egoism, de rautati, de lasitate, de neglijenta si nepasare.
Cea mai buna practica pentru a arunca bagajul acesta mizer este practica compasiunii-in functie de religie puteti face mantra unui dintre numele sfinte ale lui Dumnezeu. Mai jos este practica buddhista.
Mă
prosternez cu pietate, prin
intermediul celor trei porţi ale trupului, vorbirii şi minţii mele,
învăţătorului
meu, Domnul Compasiunii Infinite (Avalokitesvara) şi supremilor
maeştrii
care, văzând toate fenomenele ca neavând de fapt origine şi sfârşit,
îşi
dedică eforturile exclusiv beneficiului fiinţelor care transmigrează .
Desăvârşit iluminaţii Buddha,
izvoare ale bunăstării şi fericirii, se nasc din realizarea sacrei
Dharma.
Mai mult, întrucât acest lucru depinde de cunoaşterea practicilor, voi
expune
în continuare practicile unui Bodhisattva.
1. Odată
obţinut marele vehicul dificil de dobândit
al unei naşteri umane, cu păsuirile şi îmbogăţirile ataşate lui, a
asculta, a
gândi şi a medita fără şovăire, zi şi noapte, cu scopul de a se
elibera pe
sine şi pe ceilalţi din oceanul vijelios curgătoarei samsara este demn
de un
Bodhisattva.
2. Demn de un
Bodhisattva este a-ţi părăsi ţinutul
natal, unde ataşamentul faţă de prieteni te leagănă precum valurile,
ura
duşmanilor arde ca focul, iar naivitatea izvorâtă din uitarea a ce s-a
adoptat şi ce a fost abandonat, cufundă în întuneric.
3. Demn de un
Bodhisattva este a te bizui pe
retragerea în singurătate unde, prin abandonarea obiectelor negative,
emoţiile şi atitudinile tulburătoare se diminuează gradat; prin
absenţa
distragerilor, practicile constructive sporesc de la sine; iar prin
purificarea conştiinţei, certitudinea în privinţa Dharmei sporeşte .
4. Demn de un
Bodhisattva este a abandona cu
desăvârşire grija pentru această viaţă, în care prietenii şi rudele
după ce
au petrecut multă vreme alături, îşi croiesc în cele din urmă
propriile
drumuri; averea şi posesiunile strânse cu efort trebuiesc lăsate în
urmă, iar
conştiinţa, simplu oaspete, abandonează în final trupul ce i-a fost
gazdă .
5. Demn de un
Bodhisattva e a scăpa de prietenii
dăunători a căror companie sporesc cele trei emoţii şi atitudini
otrăvitoare,
descresc acţiunile de ascultare, gândire şi meditaţie, reducând la
nimic
dragostea şi compasiunea.
6. A acorda
mai multă preţuire decât propriul nostru
trup, sfinţilor mentori spirituali, prin intermediul cărora, într-o
manieră
sănătoasă, greşelile sunt epuizate, iar calităţile sporesc precum luna
în
creştere este demn de un Bodhisattva.
7. Un
exerciţiu demn de un Bodhisattva este a
accepta îndrumarea lipsită de primejdii a Preţioaselor Nestemate,
căutând
protecţia celor care niciodată nu înşală – căci cine poate proteja
zeii
acestei lumi câtă vreme sunt ei înşişi prizonieri în temniţa samsarei?
8. A nu comite
niciodată, nici cu preţul vieţii vreo
acţiune negativă, întrucât Preafericitul a arătat că sunt extrem de
dificil
de îndurat suferinţele renaşterilor rele rezultate ca urmare a
acţiunilor
negative este demn de un Bodhisattva .
9. Demn de un
Bodhisattva este a munci cu temeinicie
pentru suprema stare veşnic-neschimbătoare a eliberării, câtă vreme
plăcerile
celor trei tărâmuri sunt fenomene ce pier de îndată, precum picăturile
de
rouă de pe vârful ierbii .
10. Demn de un
Bodhisattva este dezvoltarea
hotărârii iluminate de a elibera nenumărate fiinţe, căci dacă cei ce
ne-au
fost părinţi de-a lungul a miriade de existenţe anterioare se află în
suferinţă, la ce ne-ar folosi propria fericire?
11. Demnă de
un Bodhisattva e pura schimbare a
fericirii personale cu suferinţa celorlalţi, necazurile provenind în
fond din
goana după fericirea individuală, pe când un Buddha cu desăvârşire
iluminat e
născut din atitudinea de a dori bunăstarea celorlalţi .
12. A dedica
cuiva trupul, resursele şi propriile
acţiuni constructive din trecut, prezent şi viitor, chiar dacă
respectiva
persoană, sub puterea unei mari dorinţe sau din cauza altora ne fură
propriile bunuri, este demn de un Bodhisattva. .
13. A accepta
prin puterea compasiunii, forţele
negative ale răului făcut de altul, chiar neavând cea mai mică vină,
este
demn de un Bodhisattva. .
14. Chiar
ocărât fiind în răstimpul trecerii a o mie,
a unui milion sau a unui miliard de lumi, a vorbi în schimb despre
marile
calităţi ale clevetitorului, cu o atitudine de iubire, este demn de un
Bodhisattva .
15. Chiar dacă
cineva etalează greşelile noastre,
denigrându-ne în mijlocul unei mari adunări, a ne pleca în faţa lui cu
respect şi numindu-l învăţător al nostru este demn de un Bodhisattva.
16. Dacă cel
pe care l-am crescut şi îndrăgit ca pe
propiul nostru copil, ne priveşte cu duşmănie, a avea pentru el o
dragoste
plină de bunătate precum o mamă pentru fiul bolnav, e demn de un
Bodhisattva .
17. Dacă
egalul sau subordonatul nostru încearcă să
ne înjosească prin puterea mândriei sale, a-l primi în creştetul
capetelor
noastre respectuoşi ca pe un guru, este demn de un Bodhisattva .
18. Chiar
destituţi din funcţie şi în permanenţă
ultragiaţi de către ceilalţi, loviţi de boli teribile ori chinuiţi de
duhuri
rele, a accepta fără descurajare acţiunea forţelor negative şi ocara
tuturor
fiinţelor care transmigrează, este demn de un Bodhisattva .
19. Chiar
extrem de stimaţi fiind, numeroase fiinţe
plecându-se în faţa noastră, iar bogăţiile curgând spre noi ca spre
fiii
Zeului Prosperităţii, a fi lipsit de îngâmfare prin cunoaşterea
faptului că
bunăstarea lumească e lipsită de esenţă, este demn de un Bodhisattva .
20. Demnă de
un Bodhisattva e îmblânzirea
continuumul nostru mental cu artele marţiale ale dragostei şi
compasiunii,
căci nesubjugând duşmanul propriei noastre ostilităţi, chiar învingând
un
inamic extern, numeroşi alţii vor veni.
21. Demnă de
un Bodhisattva e abandonarea de îndată
a oricărui obiect ce face ca ataşamentul nostru să sporească, ştiind
că
obiectele dorinţei sunt precum apa sărată: cu cât bem mai multă, cu
atât
setea e mai mare .
22. A nu privi
lucrurile ca având trăsături
intrinseci care diferenţiază obiectele de minţi care să le gândească,
ci
realizând cum sunt ele de fapt e demn de un Bodhisattva. Nu contează
cum apar
lucrurile, ele există doar în minţile noastre; iar natura minţii este,
de la
începuturi, liberă de modurile de existenţă excesive sau născocite .
23. A abandona
ataşamentul izvorât din contactul cu
obiectele plăcute şi a le privi ca şi cum nu ar exista cu adevărat,
chiar
încântătoare fiind precum curcubeul vara este demn de un Bodhisattva .
24. O conduită
demnă de un Bodhisattva este ca
atunci când întâlnim condiţii adverse, să le considerăm la fel de
amăgitoare,
deoarece diversele necazuri sunt precum moartea propriului nostru
copil
într-un vis, iar a considera astfel de apariţii iluzorii drept
adevărate e o
irosire istovitoare .
25. Demn de un
Bodhisattva este a dărui cu
generozitate, fără interes ori speranţa dobândirii vreunui merit, căci
cei
dornici de iluminare trebuind să-şi dea chiar trupurile, ce nevoie-ar
mai fi
de posesiuni exterioare .
26. Demnă de
un Bodhisattva e precauţia faţă de
auto-disciplina morală fără un scop lumesc, căci neputând atinge
propriile
noastre scopuri în absenţa disciplinei morale, dorinţa de a îndeplini
cerinţele altora e o biată glumă.
27. Demnă de
un Bodhisattva este meditaţia cu
răbdare, fără supărare ori resentimente, întrucât pentru un
Bodhisattva
dornic de a-şi folosi potenţele pozitive, toate relele sunt egale cu
comori
de nestemate .
28. Demnă de
un Bodhisattva este exercitarea unei
perseverenţe optimiste, izvor al calităţilor spre satisfacţia
fiinţelor care
transmigrează, căci aşa cum se vede tenacitatea unor sravaka şi
pratyeka-buddha, în practica dedicată lor înşile, vor neglija chiar şi
un foc
izbucnit pe propriile capete .
29. Demnă de
un Bodhisattva este meditaţia în constanţa mentală,
depăşind pur şi simplu cele patru absorbţii fără formă, realizând o
stare a
minţii extraordinar de perceptivă, pe deplin liniştită şi aşezată,
eradicând
în totalitate emoţiile şi atitudinile turbulente .
30. Demnă de
un Bodhisattva este meditaţia asupra
conştiinţiei discriminative înzestrată cu metode şi lipsită de
concepţii
privind cele trei universuri, deoarece fără conştiinţa discriminativă,
cele
cinci atitudini greu de atins nu pot aduce iluminarea completă .
31. Demnă de
un Bodhisattva este examinarea constantă
a propriilor
greşeli şi abandonarea lor, căci fiind indulgenţi cu propriile noastre
erori
e posibil ca, păstrând aparenţă morală la exterior, să comitem ceva
imoral .
32. Demn de un
Bodhisattva este a nu-i denigra pe
cei intraţi pe calea Marelui Vehicul, căci dacă sub puterea emoţiilor
şi
atitudinilor turbulente, găsim greşeli unor Bodhisattva, noi înşine
vom
degenera .
33. Demn de un
Bodhisattva este a abandona
ataşamentele faţă de casele rudelor, prietenilor şi protectorilor,
deoarece
sub puterea dorinţei de câştig şi respect, ne vom certa unii cu alţii,
activităţile noastre de ascultare, gândire şi meditaţie slăbind.
34. Demnă de
un Bodhisattva e abandonarea limbajul
aspru şi supărător minţilor celorlalţi, deoarece severitatea verbală
tulbură
minţile, determinând slăbirea conduitei conforme Căii unui
Bodhisattva.
35. Demn de un
Bodhisattva este a avea drept strajă
atenţia şi alerta ce dezarmează inamicul, forţând distrugerea
emoţiilor şi
atitudinilor turbulente precum ataşamentele, acestea răsărind în
primul rând
pentru că, atunci când suntem obişnuiţi cu emoţii şi atitudini
turbulente,
preîntâmpinarea lor e dificilă.
36. Pe scurt,
demn de un Bodhisattva este a lucra
pentru binele celorlalţi prin păstrarea continuă a atenţiei şi
alertei, în
măsură să cunoscă în orice moment, indiferent în ce activitate am fi
implicaţi, care este condiţia propriei noastre minţi.
37. Demn de un
Bodhisattva este a dedica iluminării,
cu conştiinţa discriminativă a purităţii celor trei sfere, forţele
constructive realizate prin eforturi precum acestea, cu scopul de a
elimina
suferinţele şi veşnica trasnmigrare a fiinţelor sensibile.
Urmând
cuvintele sfintelor fiinţe şi semnificaţia
celor spuse de acestea în sutre, tantre şi tratate filozofice, am
aranjat
aceste 37 practici bodhisattvice pentru cei dornici de a se antrena pe
Calea
de Bodhisattva.
Deoarece
inteligenţa mi-e slabă iar învăţătura
puţină, nu am redactat acest text într-o manieră poetică plăcută
erudiţilor.
Însă deoarece cred în sutre şi în cuvintele sfinţilor sunt încredinţat
că în
acestea constau negreşit, faptele ce te fac demn de un Bodhisattva .
Fără îndoială,
întrucât este dificil pentru cineva
neînţelept ca mine a pătrunde adâncimile şi întinderea marilor valuri
ale
faptelor unui Bodhisattva, mă rog celor sfinţi să fie îngăduitori cu
numeroasele-mi greşeli, precum contradicţiile ori frazele neînchegate .
Fie ca prin
forţa constructivă înălţată de aceste
stanţe, toate fiinţele să dobândească suprema, profunda şi
convenţionala bodhicitta,
astfel încât ele să nu persiste în extremele existenţei vicioase din
samsara
în automulţumirea nirvanică, ci să devină egali Domnului Infinitei
Compasiuni .
Aceste stanţe
au fost compuse într-o grotă din
Ngulchü-rinchen de către monahul Togmey, învăţător într-ale scripturii
şi
logicii, spre beneficiul său şi al celorlalţi.
Am plins. Pe bune. Cu lacrimi adevarate si inca ma mai mucesc, dar am hotarit sa ma linistesc si sa scriu acest articol.
Asa cum am scris inainte, AICI, Romania are nevoie de practica spirituala, pentru ca spiritul sau sa renasca si protectorii sai sa binevoiasca sa-i acorde atentie...da protectorii trebuie HRANITI (cu iubire, rugaciuni, jertfa, post, etc), nu functioneaza automat. In aceasta nota, elevii casei gnostice ARYA MATA, mi-au trimis pozele cu miss Romania participanta noastra la Miss Univers, sectiunea costume nationale, care conform cererii organizatorilor, trebuiau sa fie stilizate.
Romania s-a remarcat prin pornografie, indencenta, nesimtire, lipsa de patriotism si a shockat pe toata lumea.
Nu e vina fetei, cu toate ca eu sincer as fi refuzat sa apar asa, dar, se stie missele nu prin inteligenta si onoare se remarca.
Nu e grav faptul ca, costumul facut de firma fofy (sa vina de la genericul fofoloanca numele?) i-a creeat chestia-ca costum nu pot sa spun-ci faptul ca-si nu, nu sint nebuna si nu vad peste tot conspiratii-a fost clar lucrata voit pentru a sublinia spiritul rromaniei. De acum.
Asa cum vor dusmanii nostri sa o tina-violata, la dispozitia celui ce da mai mult, cu valorile artistice luate in batjocura (vezi stilizarea-sanchi-coloanei infinitului a lui Brincusi intr-o maneleala aurita ce a fost pusa pe picioarele goale ale missei.
Nu indraznesc nici macar sa pronunt cuvintul sfint daci (cica au stilizat si bratarile dace).
Romania a fost singura care si-a aratat pasarica pentru ca, nu-i asa cine da mai mult-a fost ca o licitatie fatidica-sa stie ce cumpara.
Mi-am adus aminte de tirgurile de sclavi din vechime in care sclavele erau dezbracate, pasarica aratata, gura deschisa sa se vada dintii si tzitzele la mezat.
Romania, tara noastra trebuie sa fie aratata ca marfa pentru ca cel ce da mai multa sa i-o traga unde vrea iar omul (a se citi organizatia oculta) care da mai mult, sa se bucure de ea gaurind-o peste tot, scotindu-i sucurile, si vampirizind-o pina cind nu mai lasa nimic si o lasa pustiita, imbatrinita, golita de tot-frumusete, iubire, hrana, SUFLET.
Guess what bitches? Won't happen. Dau mai jos fotografii cu alte miss si cum s-a inteles perfect-si as i said NU sint nebuna-ca trebuie surprins SPIRITUL TARII si nu COSTUMUL popular as in traditie. O sa ma explic la fiecare fotografie:
MISS MEXIC- sexy fara sa fie pornografica a purtat un costum traditional aztec de sarbatoare in care se vad elementele-stilizate- soarelui, pamintului si protectorului lor spiritual QUETZALCOATL, precum si insemnele regalitatii penele de quetzal.
MISS BOTSWANA (si costumul meu preferat)- a imbracat nu un simbol ci de-a dreptul insemnele lwas-ilor(spiritele sfinte chemate pentru ajutor) tarii lor-eroii si regii ce si-au dat viata pentru independenta poporului, care acum au rang de sfinti si sint chemati sa ii asiste pe urmasii lor.
Pe cap poarta coiful cu margele al shamanului ce este intermediar intre vii si morti dar si al lwas-ilor ce nu vad in lumea mundena pentru ca ei vad mai presus-in lumea spiritului. In mina poarta insemnul purificarii. Frumos.
MISS CHINA, poarta o rochie cu simbolurile artei lor, exceptional de detaliata arhicunoscuta in lume, dar si bujorul, simbolul puritatii si al IUBIRII precum si pe cel al phoenixului, simbol al renasterii spirituale si unul dintre gardienii tarii lor. Nici nu ma asteptam la mai putin.
MISS INDONEZIA-iarasi unul dintre preferatele mele, il simbolizeaza nici mai mult, nici mai putin decit pe GARUDA, protectorul tarii lor, pasarea mitica ce ucide serpii ignorantei, magiei negre, spiritelor malefice si bolilor, si este purtatorul divinitatii supreme VISHNU, cel ce pastreaza armonia in Univers.
MISS ISRAEL-aici m-a pufnit plinsul- elevii mei stiu de ce. MENORAH, psalmul 67, scutul lui David. Extrem de ezoteric, flacara luminii sfinte, ANA BEQOAH. "Doamne al compasiunii ai mila de noi!" .
MISS KOREA- din nou bujorul, dar ce e mai important este ca rochia ei si podoabele de pe cap o arata ca un membru al familiei regale-deci o regina nu o curva. Fara cuvinte.
MISS SHRI LANKA-o personifica pe bodhisattva compasiunii si iubirii neconditionate, GUAN YIN-mudra pe care o face este cea a salutarii divinului din fiecare fiinta umana.
MISS UKRAINA-iar una dintre preferatele mele, nu pentru ca al sau costum are vreun insemn spiritual sau ezoteric ci pentru ca este imbracata ca o amazona-a statement of intent.
Precum stim pina in ziua de azi in Ukraina exista triburi de femei amazoane ce traiesc izolate in paduri, iar Ukraina a fost tara cea mai macelarita de Stalin, pentru luptatorii si luptatoarele lor feroce, care nu s-au predat niciodata.
When i talk to the trees O'great trees who have learned to speak slowly I know that they believe that they have an answer Then i walk in the city where i cannot hear it When i talk to the city I have already learned three answers Before i call the question And slowly, i wish myself among trees But can not hear myself wishing
When i talk to the people Who are the trees that grow in the city They reply with a fond kindness, slowly But there is no answer For experience to be made by mistake
Upon this key, time will slide, Beyond the lock, you lose your mind. And as our door becomes open, A rush of sound is found inside Creating dreams that pass you by.
You may live through your life a long long time.. But you will never know from where it came, Yet all you've seen is what you've wanted to, You`re walking forward as you look behind, Still watching those old memories fade and die...
This door is heavy, and is deeply stained, With wasted tears, that try to fight in vain, You may be sitting, feeling quite secure, But listen carefully - and this key is yours - For we can lead you far beyond that door...
There are dangers hidden, trust in that language And it is precisely this conception that which must not be changed The epitome of our language is patterns containment of thought and sound
I die to fight!! I die to fight!! I die to fight!!
Upon this key, time will slide, Beyond each lock, you lose your mind. And as our door becomes open, A rush of sound is found inside - Creating dreams that pass you by..
Bent cold sidewalk, open the gate, I may be late but i can no longer wait. Stealing the crown that stood me up, I'm laying the table with dusty plates. Bent cold sidewalk, open the gate, I may be late but i can no longer wait. Playing the god to fix your gaze, I'm holding you firm on another day. Bent cold sidewalk, open the gate, I may be late but i can no longer wait.