Sunday, April 5, 2020

Daca sufletul ti.ar mirosi ce aroma ar avea?

Am gasit acest post interesant pe blogul lui Cabral. Mi se pare excelenta ideea, si vreau sa o share sub firma de leapsa..also vreau sa imi scrieti de ce credeti ca sufletul vostru ar mirosi asa.
Incep cu mine..daca sufletul ar mirosi cu siguranta al meu ar fi o combinatie de labdanum, mir, tamaie si hel. Labdanum pentru ca mirosul sau bogat, intens si complicat este alchimic, dar si expeller of evil, mir pentru ca este aroma folosita de regii antici pentru inmormintare si hei, calatoriile mele in lumile de jos sint ceea ce ma defineste, de asemenea a fost adus de catre magi Maicii Domnului pt. Iisus ca semn de respect pentru viitorul sau sacrificiu, si ca ofranda pentru imbalsamare, tamaie pentru ca che ama cetele angelice si Purifica orice spatiu si orice fiinta, hel/cardamon, pentru ca este o aroma folosita de vindecatorii si magii orientali sa cheme jinni. 




Recitind ce am scris imi dau seama ca este un bond al celor trei lumi, iar labdanumul miroase ca ambergris care este un Parfum extrem de sensual, transfiguratea prin sex este aarta sacra cea mai draga mie.
Dar voi?
ETHOS, DIANA, SHAKS, CARMEN, SUZANA, si oricine se simte inspirat.
cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

4 comments:

Multumesc pentru invitatie! :)
Interesanta intrebarea - mi-a placut sa ma joc, si in timp ce ma jucam imi zbura mintea la fel de fel, pentru ca se tot deschideau "usi". Mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama cum sa "agat" raspunsul si sa n-o lungesc prea mult. :)
Saptamana linistita iti doresc!

Multumesc!
Sufletul meu...

https://suzanamiu.blogspot.com/2020/04/aroma-sufletului.html

Cam asta a iesit! Si imi pare bine ca ai facut-o!
Multumesc si o Sarbatoare de Florii plina de ganduri minunate!

Buna! in afara de Gardenia nu cred ca mi-as dori alt miros! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites