Friday, April 22, 2016

FILMUL DE WEEKEND-RISEN-UN ALT FEL DE FILM DESPRE IISUS

Fac parte din generatia defectata forever de Jesus of Nazareth al lui Zefirelli(il gasiti la linkul acesta tradus in romana)-si acum imi amintesc cum noi-pionierii binge watching-ului-nu am dormit ca sa vedem emotionati cu sufletul la gura toate cele 6 ore si jumate, pe o caseta video imprumutata, la o prietena. Traducerea infecta a Margaretei Nistor(nu o sa uit niciodata exclamatia ei-'pe zeul Martie'-really?)nu a distrus cu nimic epicul acelui film, care pina in ziua de azi marturisesc ca a fost atins de aripile Duhului Sfint.

A urmat apoi filmul lui Mel Gibson, ca intensitate si accuracy of details-in clasamentul meu. Oh, tortura sfinta a urmaririi lui-mi-au trebuit doua saptamini sa il vad tot-ma uitam un pic, apoi pauza citeva zile-jale, plins bocet, lesin-si apoi il continuam de unde ramasesem.

RISEN este un film care poate parea simplu la prima vedere, dar nu este. Este un film despre transformarea omului simplu, si a celui ce nu crede. Este un film despre abandon si acceptarea faptului ca nu putem controla totul si nu putem intelege totul, dar pina la urma nici nu mai conteaza, daca ne lasam inghititi de suvoiul iubirii Sale.

Este un film despre primii pasi sovaielnici ai apostolilor, niste sarmani speriati si fara credinta. Este un film despre inexplicabil.
Bucurati-va de el, pentru ca sintem in postul Pastelui si trebuie sa ne spalam si pe dinauntru.

AICI SUBTITRAT IN ROMANA



TRAILER:




cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

3 comments:

Multumesc pentru recomandare. Tocmai am terminat de vizonat, si mi-a placut.
Filmul lui Zefirelli e primul pe care l-am vazut, in 1990 (cu traducere corecta). :) Am vazut si altele de atunci (nu si pe cel al lui Mel Gibson) si fiecare film “completa” ceva... dar filmul cu Robert Powell in rolul lui Isus e singurul care mi-a ramas in memorie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites