Thursday, January 16, 2014

CUM NE DA TZEAPA AVION.RO


Asa cum multi stiti deja, in februarie plec cu o mina de prietene in frumosul Egipt. Pentru ca eu m-am ocupat de organizare, fetele mi-au dat banii sa le cumpar biletele de avion. Zis si facut. Intru pe skyscanner si gasesc o promotie foarte kul cu Turkish Airlines. Apas minunatul buton de cumparare si imi apar trei optiuni, dintre care prima, de a cumpara de pe avion.ro, imi dadea pretul cel mai bun. Cumpar biletele CU CARDUL, totul bine si frumos, si la 1 minut de la cumparare  primesc si pe email confirmarea(nu si biletele). 

In confirmare aparea o fraza suspecta-178 de euro s-au taxat pentru PROCESAREA CARDULUI (dafaq?), iar ei marinimosi mi-au facut 78 de euro reducere pentru bilete..

Deja intrata in panica, ii sun sa-mi trimita macar biletele sa nu fi intrat pe vreun site de phishing. Nu intrasem si duduia amabila cu care am vorbit(firma are sediul in Grecia, dar telefonul este de RDS) imi trimite imediat biletele elctronice.

Nedumerita de ce am fost incarcata cu fix 97.71 euro ma duc la banca mea, gindindu-ma ca mi-au oprit ei banii pt vreun transfer, cu toate ca de15 ani de cind imi cumpar bilete online nu mi s-a mai intimplat ceva asemanator. 

Oamenii de la banca m-au asigurat ca ei nu mi-au luat nici un comision, si trebuie sa sun la avion.ro sa-i intreb de ce la 40 de secunde dupa ce eu am facut achizitia de bilete, mi-a aparut ca si cum as mai fi cumparat ceva de la firma lor greaca( in valoare de 97.71 euro). Am mai cumparat oare ceva online si nu-mi amintesc? No fucking way. 

Sun din nou la avion ro dau pe rind de niste tanti care fiecare imi spune altceva foarte confuz-ca e processing of credit cards, ca sint comisioane bancare-foarte vag, pina dau de un nene cu care vorbesc in engleza si dupa ce incep sa pling la modul propriu imi spune ca e de fapt COMISIONUL BANCII LOR GRECESTI DE TRANSFER CATRE COMISIONUL BANCII TURCESTI  a lui Turkish Airlines.


WHAT DA FAQ AGAIN? DECI eu sint obligata sa le platesc lor comisionul?

Ma intorc la banca si baietii de acolo imi spun ca pot face cerere de refuz de plata, dar trebuie sa am un act ca intr-adevar banii aia sint pt. comisionul ilegal.

CONFORM legii de la noi: "In Ordonanta de Urgenta nr. 113/2009, ce transpune in legislatia romaneasca directiva europeana a serviciilor de plati, se mentioneaza foarte clar, la art 117 ca “Beneficiarul platii nu poate solicita platitorului un pret suplimentar pentru utilizarea unui anumit instrument de plata."
Astfel, comerciantii, indiferent de natura lor, nu pot percepe clientilor preturi diferite sau comisioane suplimentare daca se plateste cu cash, cu card la POS, online sau prin transfer bancar.
Mai mult, comerciantii care nu respecta aceasta regula pot fi amendati de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului cu sume cuprinse intre 50.000 lei si 100.000 lei."
Dar baietii de la avion.ro ca si cei de la wizzair care practica acelasi lucru(cu toate ca comisionul lor este waaaay mai mic) au sediile in strainatate invocind ca legea din Romania nu li se aplica si lor.

Dupa iar 'jde telefoane la avion.ro am rugat-o pe o tanti sa il caute pe nenea (noroc ca sint psihopata si ma uit la ceas, deoarece pentru a-l identifica mi s-a cerut sa le spun la ce ora l-am sunat-am stiut-oof), pe care l-am implorat-again-sa-mi dea un email cu explicatia taxarii celor 97.71 euro. Mi l-a trimis. 

FARA ACEST EMAIL PENTRU CARE AM SUNAT DE CITEVA ORI BANCA NU POATE SA FACA REFUZ DE PLATA!!!!! Iar oamenii de la avion.ro nu vor sa dea emailul ce ii incrimineaza- eu am avut un noroc chior, cred ca l-am impresionat pe om pentru ca am plins.

Si atunci noi, clientii tzeputi ce facem?
Eu am facut refuz plata cu toate ca banii deja au intrat in contul celor de la avion.ro.
O sa va tin la curent cu rezolvarea situatiei (45 zile dureaza) dar pina atunci NU MAI CUMPARATI BILETE PRIN AVION.RO

Sigur, puteti sa ma intrebati de ce nu am luat direct de la Turkish? Pentru ce de obicei agentiile mari isi opresc biletele cele mai ieftine si pretul era significativ mai mic (daca nu ar fi fost tzeapa) decit cel direct de pe site.

Sa auzim numai de bine!

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

22 comments:

Wow, o adevarata aventura ai avut! Bine ca ai scapat asa, si bine ca ai postat asta pt ca altii sa invete ceva!Rusine sa le fie!

clar, macar altii sa nu pateasca rele

tot ce e cu .ro are scris cu invizibil "țeapă.ro"!
bună dimineața!

@Vasile-eh mai sint si exceptii fericite :P
@Nima- o zi vesela, pup

buna! si eu am luat de la ei si tot pt egipt tot cu turckish ...si nu m au taxat nimic in plus

E clar ca cei de pe avion.ro sunt interesati de pacalirea clientilor.In cazul meu biletele cumparate pentru zborul in Grecia nu au avut incluse si bagajele de cala.Acestea le-am platit separat in aeroport.Multumesc inca o data pentru teapa avion.ro Never again!

eu am cumparta de la ei cu factura si m-am interesat de toate fazel cebagaje am voie etc si am primti si factura si biletele ........

dar se pot intampla multe


Si eu am luat o teapa asemanatoare. Ei se prezinta ca agentie de turism online. Bun asa.
Cumpar bilete dus intors prin ei pentru roma, dus cu blue air, intors cu all italia, noi doi si copilul de 1 an, totul decurge ok pana cand primesc un mail cum ca mi s-ar fi anulat zborul de intoarcere si or sa mi gaseasca ei alta varianta. Dupa 2 saptamani sun si imi propun ei 2 variante tot cu allitalia, cu 1 sau 2 escale si la 1 zi dupa zborul meu. Au zis ca alta varianta nu au decat returnarea banilor si sa-mi rezerv singur bilete la ce zbor doresc. I-am intrebat pentru ce au luat comision daca nu se ocupa de astfel de situatii si au spus ca ei m-au anuntat ca mi s-a anulat zborul si mi-au ingaduit sa cer returnarea banilor fara comisionul lor de modificare rezervare!wow! Super tare nu? am platit comision 20% pentru o rezervare dus -intors cu blue air. Asa ca singurul serviciu pe care il ofera avion.ro este cel de cautare zboruri. nu va asteptati sa va ajute cu ceva

La wizzair nu sunt comisioane ascunse, am făcut personal plată cu cardul si plata prin transfer bancar. Ce era pe site, a fost si in realitate. Vorbim despre 10 curse efectuate cu ei. Mulțumim pt detalii avion.ro, am intrat s-a verific despre ei, si mie mi s-a părut suspect.

Sa nu cumparati nicodata cu ageasta agentie, au taxe si comisioane ascunse, iar varianta cu zbor anulat este ultima metoda de teapa, ca sa te taxeze suplimentar.

pacat ca banca prin care am facut tranzactia(plata biletelor de avion) a fost pacalita de documentele pe care le-au anexat escrocii astia in apararea lor.

Mulțumesc frumos !
Tocmai voiam să rezerv un bilet la ei și am zis sa dau un search pe google , să mă informez, că prea părea suspect .:)o sa caut alt zbor
Mulțumesc pt postare.

Am achizitionat pentru 24.11.2017 un zbor Buc-Londra-Doha-Krabi in iunie 2017. In iulie a fost o modificare de orar, totul ok, am confirmat acceptarea. In 20.11.2017 am primit notificare ca un zbor Doha-Krabi a fost anulat. Problema este ca cei de la Qatar Airways au notificat agentiile in 03.08.2017. Cand am cerut compensatii pentru zborul anulat cei de la avion.ro au spus ERONAT sa ma adresez British Airways (biletele aveau indicativ BA, in parteneriat cu Qatar), desi vina a fost a avion.ro. Nu recomand folosirea acestei agentii.

Am achizitionat pentru 24.11.2017 un zbor Buc-Londra-Doha-Krabi in iunie 2017. In iulie a fost o modificare de orar, totul ok, am confirmat acceptarea. In 20.11.2017 am primit notificare ca un zbor Doha-Krabi a fost anulat. Problema este ca cei de la Qatar Airways au notificat agentiile in 03.08.2017. Cand am cerut compensatii pentru zborul anulat cei de la avion.ro au spus ERONAT sa ma adresez British Airways (biletele aveau indicativ BA, in parteneriat cu Qatar), desi vina a fost a avion.ro. Nu recomand folosirea acestei agentii.

Buna ziua! Ce stiti despre avion.ro sunt seriosi sau inca dau teapa oamenilor?

Pe mine m-au taxat cei de la avion.ro cu 50 euro la două bilete, pentru un pachet de servicii premium, fără ca eu sa fi ales așa ceva. Ce sa fac? Ei îmi spun că apărea referire în termeni și condiții.

Cel mai bine sa.i evitati.....era scris in termeni si conditii? Aveti viie 14 zile sa anulati

Avion. Ro aștept să-mi returneze bani deja de 2 luni ptr un zbor de Suedia. Am plătit suma de 304 euro după câteva ore stupoare cică se anulează zborul. (covidut) de parca pana atunci nu era. Sun o tanti amabilă ca doar și mincinoși se comportă la fel îmi spune ca dacă vreau să-mi recuperez bani trebuie să plătesc o taxa de 30 de euro la care sunt de acord iar bani o sa între cam într-o luna. Deja sunt aproape 2 am făcut și plângere la protecția consumatorului dar cred ca e apă de ploaie deci aveți grija cu avion. Ro

@unknown -sper sa se rezolve, nu e in regula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites