Monday, December 30, 2013

PINK MONDAYS-VINTAGE PINK versus GRUMPY PINK

Dragii mei  sa incepem nu numai o saptamina ci si un an PINK...pentru mine anul asta a fost negru, dar sint sigura ca o nuanta ca a aurorei de dimineata, un pink irizat va ploua fin peste noi toti de la anul..sa fiti veseli, fericiti, bucurosi ca niste copii si sa nu uitati sa tropaiti in ploaie. La multi ani!

Si nu uitati sa participati impreuna cu noi la PINK MONDAYS, impartasindcu noi orice va face mai veseli...tabelul de inscriere mai jos..





















































































cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

5 comments:

sunt atat de tandre in frumusetea lor aceste imagini vintage...imi plac mult :)

daca anul cre trece a fost pentru tine negru, speranta mea e ca va fi cu nuante de pink urmatorul, lucrurile trebuie sa se echilibreze :)
te imbratisez, la multi ani!

Lovely little angels, they would make anyone's day "pink" :)

Frumoasa prezentarea ta ,imi plac mult felicitarile vechi,chiar am avut o colectie impresionanta ,pana nu demult!
Iti doresc un an nou plin de bucurii si impliniri alaturi de cei dragi!!
La multi ani !

@pandhora-sa dea domnul-un an nou plin de bucurie!
!petro=they did mine glad they did urs 2
@iulisa-ador tot ce e vintage parca este alta lume-un an nou minunat!
@nima-un an nou plin de iubire si bucurie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites