Thursday, November 28, 2013

RENAISSANCE MAN-PROFU' DE ENGLEZA

Tocmai am vazut un film mai vechi de al lui Danny de Vito, care mi-a placut foarte mult. M-am asteptat initial la o comedie usoara, sau la un film gen'Domnului profesor cu dragoste' sau 'Only the brave'. 

Dar nu, filmul asta are un aer proaspat si diferit fata de celelalte filme din familia'profu bun dar dezinteresat vine si-i schimba pe copiii dezabuzati dar cu suflet bun' cliche.

Va las sa-l urmariti pentru ca este un film de  suflet, despre valori si credinta ca indiferent de circumstantele oribile in care sintem, ceva, daca vrem, se poate schimba.

Si AICI despre un minunat om al renasterii, eroul personal al profului despre care, spre rusinea mea nu auzisem inca.

AICI SUBTITRAT

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

Share/Bookmark






2 comments:

Am intrat pe link, am văzut...
E vorba despre idei preconcepute, vezi oximoronul militari inteligenţi... Până la urmă studentul-profesor şi soldatul-instructor îşi dau seama că fiecare are rolul său de jucat în piesă, după regia Celui de sus, iar răutăţile, de ambele părţi, nu sunt decât demonstraţia lipsei de lectură! Pentru ambele părţi!

corect ...si al sfirsit dupa ce toti regii mor, ce ramine? soldatul si poetul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites