Monday, November 18, 2013

PINK MONDAYS-CARAMEL

CARAMEL este cu siguranta filmul meu preferat libanez. Ca fosta rezidenta a Beirut-ului pot spune cu mina pe inima ca a surprins caldura, fitzele si scinteia de viata ce anima locuitorii acestei minunate tari.

L-am mai postat inainte dar cu subs in engleza, acum l-am gasit subtitrat in romana, AICI.


TRAILER:



Cei ce nu l-ati mai vazut, veti fi incintati de aceasta poveste de dragoste si viata dintr-un Beirut uman si cald.

Nu uitati, daca doriti sa impartiti cu noi ceva ce va face veseli in cea mai nesuferita zi a saptaminii-luni, sinteti invitati sa va inscrieti mai jos.
STAY PINK!



cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

Share/Bookmark

3 comments:

Mi-a placut filmul (l-am vazut azi noapte, dar n-am mai reusit sa scriu un comentariu aici); m-a surprins placut. Mi-am zis sa-l vad doar pentru ca e libanez; filmele romantice nu sunt pe lista preferintelor si nici dramele, dar m-am bucurat ca l-am vazut. E surprinzator, fara a fi spectaculos. E... natural... Sunt dialoguri cu haz, adesea, dar se simte si o mare tristete... Deh! Ca-n viata! E viata roz, dar nu in fiecare zi! :)
P.S. Intre altele, mi-a placut mult batranica ce ruga trecatorii, strigandu-i de la fereastra, sa puna in punga ei hartiile gasite pe jos! :))
Saptamana minunata sa iti fie!

unde ti-e Pink Monday pe saptamana asta?
am incarcat aici materialul. am ras cu hohote la articol :P

nu l-am pus pt ca nimeni nu mai participa m-am uitat si la tine da nu era nimic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites