Thursday, October 17, 2013

TULBURĂTOR. Fiica EROULUI din PUNGEŞTI: "Spunea să stăm cuminţi în şanţ, să nu treacă utilajele!"

Fiica lui Costică Spiridon, bărbatul târât de jandarmi la protestul din Pungeşti împotriva gazelor de şist, a spus la REALITATEA TV că tatăl ei nu a făcut nimic. "El ne spunea să stăm cuminţi în şanţ ca să nu treacă utilajele. Ne-a spus că n-au cum să treacă peste noi", a spus Mariana Moroşani la REALITATEA TV, în cadrul emisiunii Realitatea la raport.

  1217  0 
 
  0
Costică Spiridon, eroul din Pungeşti
Costică Spiridon, eroul din Pungeşti / FOTO: www.vrn.ro
Fiica lui Costică Spiridon, bărbatul târât de jandarmi la protestul din Pungeşti împotriva gazelor de şist, a spus la REALITATEA TV că tatăl ei nu a făcut nimic. "El ne spunea să stăm cuminţi în şanţ ca să nu treacă utilajele. Ne-a spus că n-au cum să treacă peste noi", a spus Mariana Moroşani la REALITATEA TV, în cadrul emisiunii Realitatea la raport.

Costică Spiridon este unul dintre liderii protestatarilor din comună, fiind cel care a împãrtit hrană, a adus materiale pentru corturi şi un generator de energie electrică.
Bărbatul a ajuns la spital în stare critică. 

"I-au dat cu pumnul în burtă şi l-au târât în mâl. Era murdar tot. Mi-au spus că nu am voie să mă uit la el. Mă uitam printre picioarele jandarmilor, că n-am voie să mă uit la tăticul meu. El ne spunea să stăm cuminţi în şanţ ca să nu treacă utilajele. Ne-a spus că aşa utilajele nu vor trece peste noi", a povestit femeia la REALITATEA TV.


Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/tulburator-fiica-eroului-din-pungesti-spunea-sa-stam-cuminti-in-sant-sa-nu-treaca-utilajele_1294529.html#ixzz2hzn4MuiL 
Follow us: @realitatea on Twitter


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

Share/Bookmark 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites