Friday, January 4, 2013

TESTAMENTUL POLITIC AL LUI SERGIU NICOLAESCU

Despre Sergiu Nicolaescu s-a scris mult si nu intotdeauna favorabil. Se stia pe vremea lui Ceasca ca era regizorul oficial al regimului si nu era foarte simpatizat-de fapt eram plictisiti de filmele lui exclusiv politice.

Abia acum imi dau seama ca filmele sale patriotice erau o comoara de cunoastere si un indemn pentru mindria nationala-dar pe vremea aia, pentru ca tot ce e mult nu e bun, lumea nu aprecia.

Am inceput sa fiu interesata de Nicolaescu dupa ce o prietena cu epoleti de a mea mi-a psus ca Nicolaescu in calitatea sa de general de securitate avea acces la arhiva militara si multe informatii strecurate in filmele sale erau strict secrete.

Dupa Coroana de foc, a devenit pentru mine un idol enigmatic.
Coroana de foc este povestea adevarata alui Vlad Tepes, fara sa se spuna despre el nimic, folosind alte nume, o informatie ce este complept ignorata azi, dar pe care am verificat-o scrupulos in cercurile oculte la care am acces(NU, nu din Romania deci informatia este exacta).

Dupa ce l-am citit pe Castaneda si am invata arta stalkingului mi-am dat seama ca exact asta facea Nicolaescua-aflat intr-o functie de putere isi folosea resursele pentru a lasa clou-uri chei ce puteau fi descoperite de cine trebuia.

Sergiu Nicolaescu a iesit la revolutie si, in pofida epoletilor de pe umeri, chiar a crezut ca si noi toti ce am fost acolo ca o sa fie mai bine. Toti am considerat ca a fost o revolutie la care populatia a fost ajutata de forte straine-evident se stia chiar atunci ca KGBul era peste tot-pentru ca ceasca ii calcase pe rusi pe bataturi, dar, fiind o tara suferinda nimeni nu a crezut ca se poate mai rau.

SE POATE! Nicolaescu a iesit pe baricade si ne-a chemat la televiziune ceea ce s-a soldat cu sute de morti-probabil ca atunci a fost cotitura in constiinta lui, nu cred ca se astepta ca trupele kgbiste sa traga in populatie in vazul lumii.

Si ca sa se spele de pacate a facut ultimele sale doua filme pe care le consider geniale si CARE NU SE GASESC NICAIEIR-POKER si ULTIMUL CORUPT DIN ROMANIA.

DeSpre POKER am mai scris si l-am si pus pe blog, daca nu ati avut geniul de a-l vedea atunci nashpa ca nu se mai gaseste nicaieri. Cautati pe torente, mai sint citeva. INCA, si not for long.

ULTIMUL CORUPT DIN ROMANIA este continuarea fireasca si mult mai dura a primului-as i said nu se gaseste nicaieri totusi l-am gasit cu singe. Uitati-va  la el ca sigur o sa dispara in maximum o luna si aceasta ultima portita. 
UCDR-p1
UCDR-p2

Priviti aceste doua filme si nu-l mai judecati asa de aspru. Luati-le de pe torente si pastrati-le. Cind o sa aveti intrebari despre politica Romaniei si ce s-a intimplat atunci, aceste filme sint cheia.

Odihneste-te in pace Sergiu si iti multumim!
 
cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

1 comments:

Poker
http://youtu.be/D7RGEwV-Nxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites