Thursday, December 20, 2012

BUNICII NOSTRI AU NEVOIE DE AJUTOR

Am citit la groparul excelentul lui post despre pensionarii germani si campania Eurovita de a dona vitamine pensionarilor din aziluri.

Postul meu pentru ei este mai jos si va incurajez cu tarie pe toti sa participati la campania lor-2 minute pentru a scrie un post si un mesaj ce va ajunge la ei incalzindu-le inima si un like nu costa nimic, da pot avea urmari benefice.

Asa ca share, like si mai ales daca aveti norocul sa veti bunici in viata ginditi-va la ei si vizitati-i de sarbatori.

Sarbatori fericite!
Posted on: 20.12.2012
Adaugat de: Talia Grau
 
Dragi si stimati bunici

Chiar daca nu sintem aproape fizic, inima mea este alaturi de voi nu numai in timpul acestor sarbatori ci mereu. 

Va multumesc pentru ca blindetea, caldura si dedicatia voastra au hranit si ingrijit copii ca mine, au avut grija de ei dezinteresat sau, pentru cei ce nu au avut copii, ca ati avut curajul de a infrunta o viata dura cu intelepciune.

Dragi bunici cuvintele sint de prisos dar sper sa simtiti caldura inimiii mele ce va imbratiseaza pe toti cu dragoste.
Bunicii mei au murit asa ca va multumesc voua acum ca ei sint in ceruri. Fie ca ingerii sa va vegheze de-a pururi!
Va iubesc!




cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites