Sunday, November 18, 2012

PARFUMUL FULGILOR DE NEA

Iarna miroase a aur, smirna si tamiie..
Messe de Minuit by Etro is a Woody Aromatic fragrance for women and men...it was launched in 1994. Top notes are bergamot, lemon and orange; middle notes are myrhh, cinnamon, petit grain, citron and patchouli; base notes are musk, myrhh and labdanum.
Chanel N°22 whose composition is based on white flowers, is invited to symbolize White Look. It is believed that this composition, numbered 22, was amongst other presented to Coco Chanel by Ernest Beaux, but as her first perfume she chose the composition no.5. Chanel N°22 was launched in 1922, a year after the famous Chanel N°5.

The perfect, classical, silky fragrance of this perfume is composed of gorgeous jasmine, orange blossom, fresh green note of lilac and sweet rose. Aldehydes, bergamot, neroli and peach are in the top notes, while the base is woodsy and musky with balsamic notes of tonka, benzoin and opoponax.
Cardinal by James Heeley is a timeless fragrance of incense and labdanum. Underlayer of linen gives it purity and a mixture of grey amber, patchouli and vetiver give it elegance.
Top notes: rose, black pepper and aldehydes; middle notes: labdanum and incense; base notes: vetiver, amber and patchouli.

Parfumul primilor fulgi de nea este o initiativa a Mirelei

Frig, intuneric, zloata, darkness of souls. Nu-mi place iarna.


Cold is the colour of crystal, the snowlight
That falls from the heavenly skies




O dimineata gri in care fulgii desi si orbitori ma impiedica sa vad sania lui Mos Craciun, pe care am fost trimisa sa o pindesc- pentru ca parintii sa-mi puna cadourile sub brad in liniste. 


Gustul dulce acrisor, rece, de merisor al fulgilor pe care incercam sa ii tin cit mai mult sub limba. 
Tristetea ca am ratat sania lui Mosul care probabil venise in graba PRIN ALTA PARTE, cind am gasit cadourile sub brad.

 Spargatorul de nuci. 

Craciunul noaptea, in biserica Silvestru alaturi de parintele meu drag Galeriu si cozonacii facuti de Argentina sotia lui, intunericul strafulgerat de rosul candelelor, colindele cintate de noi inainte, in pasajul Universitatii fara frica de securitate, in privirile admirative si bucuroase ale oamenilor ce treceau grabiti spre metrou. 

Pasi pierduti in zapada in padurea Secu, in drum spre Sihastria la parintele Cleopa spre ascultarea unui cuvint bun, in noaptea ingerilor. 

 Un colier de margele verzi de la nana si o papusa frumoasa cu care am dormit in pat si din cauza careia am facut febra de emotie. Aveam 3 ani....

Atitea nopti de Craciun si atita zapada ca mi-a inghetat inima in asteptarea eliberarii finale. 

 Uneori, mai simt aroma unui inger zburind deasupra mea.

Cred ca este trimis de nana sa-mi pregateasca zborul.


http://www.nealsyardremedies.com/eau...1-frankincense Number 1 by Neal's Yard 

 Inchid ochii, ridic sabia si sar... in aerul ce miroase a tamaie, lacrimi si ghiata astept versul "aur, smirna si tamiie" ca sa pot sa-mi setez compasul spre Steaua Magilor si sa urmez cararea parfumata de ingeri cu praful zinelor adus ofranda Micului Print intr-o noapte sfinta de decembrie.


19 comments:

Frumoasă combinaţie ai aici - parfumuri, amintiri, muzică...
Tot ce trebuie pentru o duminică perfectă!

intr-adevar am vrut ca aceasta comtie sa creeze o stare bun, multumesc de vizita

Vai ce dor mi-e de Crăciun!
Ai scris oarecum în avans tema de Crciun, dar e o atmosferă de reverie și basm! Spărgătorul de nuci...parfumurile condimentate...bradul și darurile...emoția așteptării Moșului!Ce minuni, care încă ne străbat plăcut ființa, amintirile, zilele dinaintea sărbătorilor!
Mulțumesc pentru clipele cu parfum de sărbătoare.
Tema ”Aroma îngerilor” e foarte interesantă și va fi, în ordinea firească, în data de 9 decembrie.

o superba împletire de arome si muzica, parfumuri si cuvinte pline de har! mi-a placut mult stilul abordat de tine pemntru povestea parfumata a fulgilor de nea! :)
o duminica parfumata! pupici

@Mirela-ma bucur ca ti-a placut tema, o duminica aromata cu bucurii
@Carmen-stay happy!

ce frumos ai scris...
ganduri,amintiri,mirosuri,credinta si incredere...esti tu in toate astea si ma bucur,asa cum am spus si la mine pe blog,ca am cunoscut aici in virtual o persoana deosebita ca tine...
ai adus Craciunul mai aproape de noi si bucuria de a darui,de a primi daruri si mai ales,bucuria de a MULTUMI...
parfumurile selectate de tine sunt deosebite cu siguranta,nu le cunosc dar o sa le caut :)

ce tema aparte ai ales...minunata!

@ Nima-sa-ti fie inima plina de bucurii

Ce parfumuri deosebite sunt aici la tine! Tamaie, smirna, flori, ingeri , Craciun, bucurie, dragoste... Multumesc! :-)

Tămâie, lacrimi și gheață... nu-i rău!

Mi-ai adus aminte de colind....
"Aur smirna si tamaie, i-au adus cu bucurie!" Ai scris de ma uns pe suflet! O seara frumoasa îti doresc!

Intr-adevar, un melanj aparent straniu dar care mi-a placut mult.
Senzatia e amplificata de postarea clipurilor cu artisti minunati. Annie Lennox e exceptionala, de o frumusete la fel de extraordinara si unica. Orice ar canta, talentul ei urias face ca melodia respectiva sa se transforme intr-o mica bijuterie.
Power of Love este una dintre cele mai frumoase piese despre iubire iar Spargatorul de nuci, habar n-am de ce, imi aduce aminte de copilarie.
Nici mie nu-mi place deloc iarna, ca si tie :)
O seara cat mai placuta sa ai!

@lolita-cu drag, sa iti pastrezi inima la fel de emotionata ca acum

@pandi-ca de obicei ma emotionezi profund, te imbratisez cu drag

@innerspace-ma bucur ca ti-a placut

@ elly-se pare ca avem aceleasi gusturi

@minnie-o saptamina luminoasa

Nici mie nu-mi mai place iarna, pot sa spun ca ma ingrozeste, desi sunt nascuta in prima luna a anului.
O fi de la varsta, sanatate, cum altfel se explica dorul de copilarie, de oamenii dragi ce au plecat, de gandul la calatoria finala?
O saptamana calda!

Dragă Karma, nu găsesc Pink Mondays.
Las aici linkul.
O zi frumoasă! :)
http://mirelapete.dexign.ro/2012/11/pink-mondays-roz-in-gradina-botanica/

Buna!
Din punctul meu de vedere povestea este extraordinara! Despre melodiile alese prefer sa ma abtin sa comentez si doar sa ascult :)

Scurt, cuprinzator, adevarat: iarna miroase a aur, smirna si tamaie.
Scurt, cuprinzator, mai mult sau mai putin adevarat: frig, intuneric [dar nu al sufletului :)], zloata…
Frig, cel mai adesea, dar Soarele incalzeste si in Iarna, isi reflecta stralucirea in patura de omat pe care o face stralucitoare, chiar daca rece – desi in iglu e cald :)
Intuneric, noapte. Mai putin senin, da, dar e ca-n viata: nu fiecare zi e senina.
Zloata, da, dar apa care se transforma din solid in lichid e benefica Naturii. Poate, fara aceasta zloata multi ar ajunge sa si-o doreasca, pentru ca verile ar fi mult prea toride si pamantul mult prea sterp :)
Mie imi place si Iarna. Si imi place ceea ce scrii tu pe aici, pe blog! :) Foarte mult!
Viata fericita! Succese!

multumesc diana..ce comentariu profund

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites