Monday, May 14, 2012

Food Combinations, Exercise and Spirituality



Parerea mea despre hrana vegetariana-dupa ce am tinut 6 ani un regim exclusiv vegetarian- este ca te slabeste, nu face nici un bine spiritului.

Desigur lumea moderna si metodele de ucidere ale animalelor violente plus injectarea hormonilor in pasari si vite ca sa creasca mai repede si sa aiba cit mai multe la vinzare ne afecteaza profund.

Dupa mult timp am ajuns la concluzia ca cea mai buna metoda este sa maninci o dieta echilibrata raw, la care se adauga carne (curcan, vinat, oaie) fripta pe gratar, si lactate exclusiv bio(mai ales din lapte de capra).

Asa cum zice si Drumvalo este esential sa nu amestecam alimentele. In ziua fructelor, mincati doar fructe si legume(regimul ortodox stia ceva cind spunea sa mincam 3 zile pe saptamina de post).

Ca si in Israel (in Biblie se spune clar sa nu se amestece carnea cu lactatele), nu amestecati ziua de lactate cu friptura-ele se tin separat si putem adauga doar legume, nu fructe.





TRADUCEREA:

Buna ziua tuturor, sunt Drunvalo Melchizedek si ma aflu astazi aici pentru a vorbi despre spiritualitate si hrana.

Aceasta intrebare mi-a aparut de-a lungul anilor, incontinuu. Oamenii vor sa stie cum afecteaza hrana, spiritualitatea… si chiar am vazut ca se intampla acest lucru, pe parcursul multor ani de zile, in propriul meu corp si in corpurile altor oameni.

Eu predau despre meditatie, inaltare si constiinta superioara si pot sa vad ca, atunci cand cineva nu acorda atentie hranei pe care o mananca sau exercitiilor de yoga si exercitiilor fizice, ajunge sa aiba probleme, iar aceste probleme constituie o piedica in calea acelei persoane de atinge niveluri mai inalte de constiinta.

In consecinta, va rog sa aveti grija in legatura cu acest lucru si sa incepeti sa va ganditi la hrana si la alimentele care ajung in corpul vostru.

In principiu, toata viata mea a fost un experiment in aceasta privinta. La inceputul vietii mele, traiam o viata normala de cetatean american, mancam carne… mancare, la fel ca toata lumea.

Insa in jurul varstei de 23 de ani, adica cu mult timp in urma, am facut alegerea de a deveni vegetarian si am inceput sa explorez hrana.

La inceput am fost vegetarian si mi-a luat multi ani de zile sa inteleg ce inseamna sa fii vegetarian, pentru ca majoritatea oamenilor pe care-i vad in ziua de azi, ca incearca sa devina vegetarieni, chiar nu inteleg ce inseamna acest lucru si ce implica el. Probabil ca acesti oameni isi fac mult rau, pentru ca nu inteleg cu adevarat cum interactioneaza alimentele, inauntrul corpului.

Asa cum spuneam, vreo 30 si ceva de ani am fost vegetarian si faceam cam o ora si 15 min de yoga si o ora de meditatie in fiecare zi, iar acest regim l-am tinut pentru foarte mult timp. Si apoi… m-am casatorit. Iar persoana cu care m-am casatorit nu era vegetariana si ea era bucatarul. Asa ca am decis sa nu mai fiu vegetarian si sa vad unde va duce acest lucru.

Ce am descoperit acum - si cred ca acest lucru va va ajuta si pe voi - este ca prin acest experiment de a fi vegetarian timp de 30 de ani si apoi 15 ani de a nu fi vegetarian, am putut sa-mi folosesc propriul corp, pentru a descoperi ce s-a intamplat cu mine.

In primul rand, am inceput sa cresc in greutate si chiar am trecut de 100 kg. A fost ceva uimitor, nu-mi venea sa cred… m-am cantarit intr-o zi si cand am vazut 100 kg am innebunit – ceea ce ar fi facut oricine ar fi fost in locul meu… apoi am inceput sa slabesc, am pierdut cam 20 de kg si am ajuns iar la greutatea normala.

Insa ceea ce am invatat din acest lucru si as vrea sa impartasesc cu voi este ca, in primul rand, modul in care combinam alimentele este ceva esential pentru sanatatea noastra.

Nu puteti manca, pur si simplu, orice, nu puteti pur si simplu sa aruncati orice in gura si sa credeti ca totul va fi bine. Pentru ca nu va fi bine!

Haideti sa intelegem motivul din spatele afirmatiei de ce nu va fi bine. Orice aliment de pe Pamant are o enzima specifica, care este necesara pentru ca alimentul sa fie digerat. Si fiecare enzima in parte are un PH specific in stomacul vostru, necesar functionarii sale.

Asadar, ceea ce se intampla daca, sa zicem, mancati carne impreuna cu cartofi si acestea doua chiar se manaca impreuna… motivul pentru care am ales acest exemplu este deoarece carnea are o otrava in ea, iar antidotul pentru aceasta otrava se gaseste in cartofi… din aceasta cauza, lumea a pus aceste doua alimente impreuna. Insa, daca apoi mancati o felie de grapefruit, acesta are un PH cu totul diferit in stomac.

Ce se intampla este faptul ca grapefruitul va prelua conducerea, deoarece are un PH mai mare si atunci numai grapefruitul va fi digerat, iar restul de carne si cartofi se duce in intestine si putrezeste acolo. Nu sunt digerate. Iar acest lucru nu este deloc bun pentru voi. Multi oameni isi petrec ziua avand mancare nedigerata in intestine.

Pe langa PH, mai sunt importante si proteinele. De exemplu, daca sunteti vegetarieni si incercati sa introduceti proteine in organism, trebuie sa intelegeti care alimente anume contin proteine.

Motivul pentru care, in Mexic si peste tot in America de Sud, fasolea se asociaza mereu cu orezul, este pentru ca fasolea contine o parte din proteina si orezul are o alta parte din proteina, iar atunci cand sunt mancate impreuna, se obtine o proteina intreaga. Insa daca mancati doar fasole, sau doar orez, nu obtineti o proteina intreaga.

Cu alte cuvinte, este nevoie de cunoastere, pentru a putea manca intr-un mod adecvat, in lumea aceasta, asa cum este ea acum.

Oamenii se gandesc foarte putin la alimentele pe care le introduc in stomac, Daca introduci o portocala si apoi un cartof, e vreo diferenta? Da, e o diferenta uriasa – si chiar constituie o diferenta pentru modul in care este perceputa realitatea.

Corpurile noastre au fost concepute, inca din vremuri preistorice, sa manace numai un singur aliment o data. Ne plimbam prin padure, gaseam un mic aliment, il mancam, apoi o ora mai tarziu, mancam altceva, insa in stomacul nostru se gasea un singur lucru.

Chiar trebuie sa intelegem cu adevarat acest lucru – ce alimente mancam si ce alimente nu mancam impreuna cu alte alimente. Ideea de a bea suc de portocale, impreuna cu cafea – lucru pe care oamenii il fac in fiecare dimineata, este letal pentru corpul vostru, nu este bun pentru voi. La randul sau, acest lucru va va afecta abilitatea de a functiona la nivel spiritual.

Poate nu credeti ca este adevarat, dar chiar va invit sa intelegeti mai profund, natura acestui lucru.
Celalalt lucru sunt exercitiile si yoga, iar yoga este de asemenea o cheie importanta pentru a fi capabili sa ajungeti la nivele mai avansate de constiinta.

A existat un motiv pentru care calugarii din Tibet, India si sufi din locuri diferite de pe glob, au ajuns toti la aceeasi concluzie – daca vreti sa aveti o constiinta mai extinsa, trebuie folositi yoga in corp. Altminteri, corpul va degenera si nu veti mai fi capabili sa ajungeti la acele nivele avansate de constiinta.

Prin urmare, combinatia dintre alimentele pe care le mancati si exercitiile si miscarile pe care le faceti cu corpul, sunt cu adevarat cruciale, daca sunteti interesati in munca spirituala.

Asa ca, faceti-va timp. Incepeti sa studiati ce inseamna aceste lucruri si intelegeti-le. Daca sunteti seriosi cu privire la munca voastra spirituala, trebuie sa stiti ce fel de hrana mancati si ce fel de yoga faceti. Este important.

Sper ca aceste sfaturi va vor ajuta – si faceti-va timp si studiati aceste lucruri. Veti intelege despre ce vorbesc si chiar va va ajuta foarte mult in munca voastra spirituala.
Va multumesc foarte mult!

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

3 comments:

Un singur lucru zic: Studiul China de Dr.Colin Campbell.
E un doctor-doctor care a studiat zeci de ani tipurile de alimentatie si manifestarile patologice pentru populatii din mai multe zone.
Ca o concluzie: carnea si toate celelalte proteine animale acidifica organismul. Rezulta intoxicatii,infectii si inflamatii deoarece bacteriile se "bucura" in mediul acid.
Alta concluzie tare: toxine extrem de puternice (aflatoxina din mucegai care induce cancer) nu afecteaza organismele vegetariene.

da e interesanta cartea, carnea in exces nu e buna, evident-o data sau de doua ori pe saptamina, cea usoara cum e cea de prepelita sau curcan, e insa ok. Bineinteles ca fiecare maninca ce doreste, asta e parerea mea.Calea de mijloc.

Informatii:
-In SUA anul trec la veganism cca 100.000 de oameni.Bill Clinton vegan si el a investit milioane de dolari in veganism.Atat in SUA cat si in Anglia si Olanda industria carnii e in cadere.Sa nu ne mire ca se platesc medici ca sa minta impotriva vegetarienilor si veganilor pentru a induce lumea in eroare.Nu este singurul caz cand cineva a fost vegan si a redevenit omnivor ,pentru ca:nu a aplicat corect calea,astfel omul ataca veganismul insasi,calea nu modul gresit de aplicare.In rest scrieti pe google:vegan bodybuilding,vegan powerlifting,great vegan athlets-si astfel se poate vedea adevarul.Si aici cel mai puternic om din lume vegan:
http://www.foodstory.ro/nutritie/ce-mananca-cel-mai-puternic-barbat-din-lume

-Desemenea :vizionati documentarul:earthlings si cel mai bun discurs a lui Gary Yourofsky.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites