Tuesday, March 6, 2012

UN APEL DE LA CABRAL

cabral.ro

Avem 48 de ore sa strangem 1.500 de lei pentru Stefanut.

Doamne si Domni, va cer ajutorul! Dar nu maine, poimaine sau saptamana viitoare, ci azi, acum!

Pe Stefanut il cunoasteti deja, am vorbit de multe ori despre el, pentru a-l putea recupera trebuie tratat la o clinica din Ucraina.

Impreuna cu Zibo am organizat o campanie in Galeriile Real din toata tara (pe povestea cu Galeriile Real o sa revin cu niste amanunte, ca si-au dat cu stangu-n dreptu’ toata campania), si-apoi am pus la punct un eveniment pentru strangere de fonduri la Satu Mare (impreuna cu Aurel Racautanu – Zibo si Consiliul Judetean Satu Mare).

E o perioada grea, oamenii-s saraci, dar chiar si-asa… am reusit sa strangem aproape 7.500 de lei.

Acestor bani se adauga si cei care au fost stransi de parintii lui Stefanut, alti 7.500 de lei.

Asta inseamna ca numai 1.500 lei ne despart de telul nostru, de cei 16.500 lei care ii cumpara lui Stefanut tratamentul.

Daca va rog eu cat stiu de frumos… ne dati o mana de ajutor? Una cat de mica…

Aveti aici toate variantele de a ne ajuta. Si nu ganditi aiurea… si 10 lei ajuta, pe cuvant!


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites