Tuesday, February 7, 2012

KARMA POLICE-AZI "Centrul de Medicina Integrativa Qi"


...sau unde sa NU mergem sa ne tratam daca ne este rau si dorim sa facem acupunctura.

"Centrul de Medicina Integrativa Qi' are o pagina foarte pompoasa. Pe ea sintem anuntati ca centrul and I quote: "s-a infiintat in 2010 avand la baza o echipa de medici si oameni de afaceri ce isi doreau sa faca o schimbare a calitatii serviciilor medicale din Romania.

Din multitudinea de propuneri a fost ales conceptul de "Medicina integrativa" care combina medicina alopata cu terapiile medicinii alternative si complementare obiectivul fiind imbunatatirea starii de sanatate a fiecarui pacient care apeleaza la serviciile clinicii noastre. "


No shit! O intimplare foarte frumoasa s-a petrecut ieri cind, o buna prietena de a mea, om de afaceri(subliniez chestia asta pentru ca avind o firma este EXTREM de ocupata) impreuna cu sotul ei, s-au decis(eroare grava) sa se duca sa se trateze de dureri lombare(sux, I know) la centrul cel laudat ca pomul din proverb.

Dupa ce s-a programat acum o saptamina suportind poliloghia duduii de la telefon care nu a binevoit sa o anunte la CE MEDIC a programat-o, ieri prietena mea s-a dus(again cu sotul-deci programare DUBLA) la clinica.

Acum lumea din Bucuresti stie cum a fost ieri in minunatul oras. Masina personala nu e de scos, deci au mers cu troleul-asteptind zeci de minute sa vina, apoi PE JOS prin labirintul de stradute intortocheate din zona Foisorului de foc, in conditiile de ger si cod portocaliu bine cunosctue, IN CRIZA DE SCIATICA.

Ajunsi cu 5 minute mai tirziu din cauza ghetii sint intimpinati de o duduie(cu accent pe prima silaba) zimbitoare care ii intreaba la ce medic au programare. Nestiind, prietenii mei ii comunica ora la care fusesera programati-6 P.M.- la care du-duia le spune extrem de relaxat ca domnu' doctor Barbulescu la care ar fi trebuit sa faca sedintele de acupunctura nu vine toata saptamina.

OK. Acum nu e vina domnului doctor ca nu vine-fiecare e liber sa faca ce vrea, dar du-duia sau o colega nu trebuia sa anunte clientii ca nu mai sint programati?

Indignata si inghetata prietena mea a pus aceasta intrebare timp de 20 de minute, la care raspunsul stereotip si transant a fost"ati fost sunata'. Repetitiv si mecanic cu toate ca i s-a spus clar ca nu e adevarat.

OK NU i s-a dat nici un telefon, NU a fost reprogramata la alt medic, NU a fost intrebata daca are dureri, NU a fost nici macar tratata ca un client al unei clinici normale, daramite a unei clinici mai..deosebite.... ce doreste sa schimbe standardele dupa care pacientii sint tratati.

Acum ca sa ma dau rotunda eu oricum i-am spus sa se duca la doctorul meu de acupunctura-dr. Tzu de la Obor celebrul doctor chinez pe care il cunoaste tot Bucurestiul, dar fiind mai aproape de ea, a ales aceasta clinica-ce parea very uber hip.

P.S-Daca tot au fost nesimtite pentru ca nu-i asa nu e clinica lor si li se rupe daca patronii pierd sau nu clienti(btw acesti cclienti erau chiar interesanti), macar sa le facem si celebre atit pe tanti care pe data de 6 februarie la ora 18 se ocupa cu receptia la centrul sus mentionat cit si pe colega ei(invizibila I think).

TZEAPA!

Concluzia: NU va duceti la clinica de acupunctura QI!!!!
Stiti cum zice romanul-:"Pe afara vopsit gardul, inauntru leopardul!"

Later edit-in urma excursiei prin nameti si ger prietena mea este la pat cu gripa si frisoane. Cool.
La propriu!



cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

1 comments:

Buna! Am vazut ca scrii despre dr.Tzu. As vrea sa incerc acupunctura dar mi-e teama de sarlatani si de ce se poate transmite cu acele...am citit despre un caz de infectare cu hepatita de la acupunctura. Nu gasesc telefon de la cabinetul de langa Obor. Se lucreaza cu ace de unica folosinta sau mi se da un set de ace noi, doar pentru mine? Imi poti da ceva informatii? (coca_angela@yahoo.com) Multumesc frumos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites