Saturday, February 4, 2012

FILMUL DE WEEKEND-ANONYMOUS


Finally, ANONYMOUS..watch it quickly till it lasts..only pour les connoisseurs...




OK m-am abtinut cit m-am abtinut da' nu mai pot...il astept de cind a aparut si in spite of the internet fucking police care il vineaza de cum apare, finally-DAR NU SE STIE PENTRU CITE ORE-am prins un link.

A MUST SEE, definitiv filmul anului, doamnelor si domnilor, la cererea expresa a familiei mele va prezint ANONYMOUS..vizionati-l cit inca mai este
Adevarata poveste a celui mai mare dramaturg din evul mediu, geniul necunoscut Edward de Vere, cel care a scris piesele lui Shakespeare.

AICI, subtitrat, calitate foarte buna.

cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

2 comments:

Hey TG send me an email to shawnuscoc@gmail.com to see if it works. I am on FB now and need to know your name on there. Thanks. Lee.. ps delete this once u see it or put yr FB on a comment on my blog and i will detente that too.

Am dat click pe link si nu mai e, am salvat site-ul poate vad si alte filme, pe acesta l-am vazut de ceva timp si mi-a placut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites