Monday, January 2, 2012

OFF THE MAP


Off the map is one of the most amazing movies I ever saw, the real story of an ordinary man that gives up everything in order to see his dream fulfilled.
Full here

Trailer:

Weitere Trailer zu Off the Map


Simona intreba pe blogul ei ce film ii recomandam, iar mie mi-a trecut brusc prin fata ochilor "Off the map", unul dintre cele mai frumoase din punct de vedere vizual, si geniale filme. E ciudat ca dintre toate filmele care-mi plac tocmai acesta mi-a sarit in fata ochilor dar este un film atit de neobisnuit, nu atit prin poveste-care este reala-ci datorita curajului unui om simplu de a renunta la tot pentru a-si urma visul.
Complet, AICI.

cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

2 comments:

Pentru ca tot venii vorba de filme, daca gasesti cumva Satra, fa o postare. Mi-a venit asa azi sa-l vad dar nu la-m gasit!

l-am pus pe undeva pe blog, il caut si-ti las link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites