Thursday, January 19, 2012

NOUA REVOLUTIE-UPDATE



http://www.antena3.ro/live.php


ANTENA 3 pentru ca este singura televiziune cu camera mobila arata evenimente incredibile din piata universitaii-ora 11.20 P.M.....dupa ce au dat cu gaz lacrimogen si un tinar a cazut la pamint, jamdarmii l-au tiriit cu forta in duba si l-au batut cu picioarele.

Am si eu o intrebare cine pana mea sint jandarmii de au dreptul sa aresteze oamenii?
Platiti din banii mei ai nostri?

De ce mama dracu nu au chemat salvarea cind omul se sufoca? M-am saturat de comentariile de cacat de la teveu ca oamenii trebuie sa protesteze PASNIC!!!!!!!!!!!!PASNIC MY FUCKING ASS cind tu dai cu gaz lacrimogen in mine, asta se cheama atac teroritst si am tot dreptul sa ripostez.Vecina mea din Israel a avortat gravida in 8 luni de la gaz lacrimogen.

Mi-e scirba! Labagiul de Basescu probabil se excita la televizor vazind ce se intimpla.
Riposta nu este violenta!!!

Oricine era in piata a fost efectiv periat de jandarmi si saltat in duba....

Daca va duceti in piata nu uitati, filmati cu telefoanele mobile abuzurile si sa aveti la voi o basma imbibata cu otet ca sa respirati in ea daca se da cu gaz.

Cind o sa se termine totul???Nu le-a fost jigodiilor de ajuns singele varsat la revolutie?

Pina cind tara asta o sa sufere?

Muierilor din Romania aduceti-va aminte ca atunci cind armatele de barbati daci stateau si se pregateau in munti la comanda lui Decebal, sora sa Dokia a atacat iarna sudul Dunarii distrugind toate garnizoanele romane, ucigind tot si luind prizonieri-multi s-au sinucis pina au ajuns in munti, deoarece femeile dace erau cunoscute ca cele mai sadice razboinice.

Cei care au ajuns in templul lui Hestia au fost torturati cu tortele de foc pina si-au dat duhul.
Nu ma credeti, cercetati columna lui Traian.

Muierilor, reveniti-va, urmase ale amazoanelor si valkyriilor, nu va lasati intimidate!

Fight for freedom!

cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites