Tuesday, January 24, 2012

KARMAPOLICE-GURU ADI DIN APUSENI

Share/Bookmark

4 comments:

Niciodată, dar niciodată să nu vorbească cineva care nu a fost la un curs de meditație Vipassana. Dacă printr-un noroc prinzi un loc la unul iată ce se întâmplă:
-mănânci sănătos 12 zile hrană lactovegetariană cu un gust divin, pe bune.
-taci naibii din gură, pentru vreo 10 zile ca sa vezi cum e sa stai cu tine însuți.
-înveți să stai locului pentru ceva timp fără să te fâțâi toată ziua de colo colo.
-înveți cam ce înseamnă sa mai dormi și pe tare și dacă ai probleme cu coloana îți garantez că la plecare nu o să le mai ai.
-și dacă ai tăria să stai până la sfârșit și asta se întâmplă numai dacă ești o fire cu adevărat puternică vei constata că fără să scoți o vorbă ți-ai făcut o mână de prieteni de toată isprava.
La sfârșit nimeni nu-ți va cere o lescaie, toată lumea îți va zâmbi deși pe timpul cursului parcă nici nu te-au remarcat(ca să nu-ți tulbure meditația) iar tu vei fi mai senin(ă) decât ai fost vreodată.
Iar despre bazaconiile pe care le mai îndrugă Adi sunt doar uneltele lui cu care trezește instant egoul celor cu care are de-a face și care-și zic ia uite mă ce zevzec e ăsta și ce mai deștept îs io(și ce eficiente sunt).
Am 52 ani am fost la curs în mai 2011 și sper sa mă duc și anu ăsta în mai.
Ce m-a umplut pe mine de bucurie este că eram cel mai bătrân de acolo în rest mulți tineri și asta-mi dă speranțe că țara mai are resurse pentru că nu-i lucru ușor să te confrunți cu demonii tăi interiori.
Am zis!
Te invit în mai ca să vezi cu proprii tăi ochi ce și cum și ai să vezi cum se face manipularea mass-media main stream.

nu o sa ma contrazic cu tine, ceea ce spui e posibil sa fie perceptia ta adevarata dar am si eu ceva de spus:
1-un om care face greseli de gramatica este descalificat din punctul meu de vedere ca guru-parintele cleopa cu 4 clase NICIODATA nu a vorbit aiurea
2-spui ca fara bani? tin foarte clar minte ca am trimis acum 2 ani o scrisoare in care ceream mai multe amanunte si s-a cerut o suma de bani
3-ma deranjeaza sa mi se impuna ce fac , avind in vedere ca tot in acele informatii mi s-a spus ca nu am voie sa fac alte practici
4-vipassana este predata de calugari budisti ce au transmisie pe tehnica-chiar daca adi a fost la un curs sau 2 sau 9 nu stiu ce transmisie are si chiar daca are e ok, fiecare poate sa predea ce vrea, dar ce e chestia aia de secta cu nu te atingi, nu faci alte tehnic nu pui mina pe animale etc?
revenind la bani guru minte legat de teerenuri dinpartea mea poate sa fie supra miliardar e ok sa ai bani altfel nu supravietuiesti dar de ce ascunde originea lor?

Puțin îmi pasă de unde are bani și ce alte afaceri învârte și că-i trimite după cai verzi pe pereți pe cei care se amestecă unde nu le fierbe oala.
Tot ce-i acolo aparține fundației care fundație e a lui și a altora care au fost la început.
Cine naiba sunt ăștia să-l judece. Ține minte că un ashram se întâmplă, el nu poate fi înființat, încropit etc(asta o spun toți marii inițiați vezi Nisagardata Maharaj) iar ca să începi să te trezești trebuie întâi sa uiți tot ce te-au învățat de când erai kinder și până acum, să nu crezi pe nimeni nici măcar pe tine pentru că mintea îți vorbește tot timpul. Asta fac și cei de acolo, îți spun să-ti observi mintea și nik altceva, iar Adi se implică atât de puțin in predarea dharmei, sunt deja alții și altele mult mai evoluați spiritual, îndraznesc să spun că sunt iluminați printre ei dar pentru că prin el s-au trezit în veci nu se vor ridica cumva impotriva lui nici măcar cu vorba.
Dharma se predă identic cu ce zice aici:
http://www.dhamma.org/
iar tu ești o fată de toată isprava pentru ca ai acest blog iar dacă tu-l ții nu poți fi altfel(bloguri ca al tău ,al lui Marian Matei și al celor de la Ieșirea din matrix pe care le urmăresc de când am început să mă trezesc mi-au umplut inima de bucurie și m-au făcut să-mi dau seama că alții mai înzestrați ca mine zic mult mai bine lucrurile pe care eu aș vrea să le spun lumii) așa că lasă speculațiile, intră pe site-ul lor, încearcă să prinzi un loc la un curs, du-te fără frică și vei avea cea mai înălțătoare experiență din viața ta dacă vei fi în stare să-l termini. Mulți nu pot termina acest curs și după aia numai bazaconii îndrugă si blamează acel loc și e bine că-l blamează pentru că și asta face parte din dharmă. Site-ul lor:
http://www.meditatie.ro/
Toate vorbele sunt sterile, du-te dacă evoluția spirituală e una din preocupările tale și acolo vei vedea dacă-i autentică sau e tot un șiretlic al egoului. Du-te!

este f adevarat ca adfevarul poate fi distorsionat si ca experienta directa e cea mai clara..o sa incerc cind am timp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites