Friday, September 16, 2011

VV-SA MAI SI RIDEM

VINEREA VESELA ESTE IDEEA LUI LAW, SI BOY WE NEED IT!


*** După primul zbor în afara dulapului, molia mică este întrebată de mă-sa:- Ei? Cum a fost?
- Bine, lumea se bucura de mine, toţi aplaudau.


*** Maria către Ion:- Ioane, ai auzit? Se scumpeşte băutura.
Ion către Maria:- Asta e, Marie. O să mâncăm mai puţin.


*** Fericirea e ca şi cum ai face pipi pe tine. Toată lumea vede, dar doar tu simţi căldura...


*** - Eu ieri în pădure am strâns 3 căldări cu ciuperci pentru mama soacră...
- Şi dacă sunt otrăvitoare?
- Cum adică "dacă"?'


*** O familie de viermi traia intr-un rahat. Micul vierme o intreaba pe mamasa:
- Mama, noi am putea trai intr-un mar?
- Da, fiule, am putea trai intr-un mar.
- Mama, noi am putea trai intr-o banana?
- Da, fiule, am putea trai intr-o banana.
- Atunci, mama, de ce traim intr-un rahat?!?
- Pentru ca suntem patrioti si asta e tara noastra, fiule!


*** Pesimistul vede într-un tunel întunericul, optimistul vede luminade la capătul lui, realistul vede luminile trenului care vine...... Mecanicul de locomotivă vede trei idioţi pe şine.


*** Trei ardeleni vin cu trenul de la Bucuresti la Cluj. Pe la Ploiesti unul zice:
- Oof!
Pe la Sibiu al doilea zice:- Oof! Oof!
Pe la Alba-Iulia al treilea zice:
- Oof! Oof! Oof!Ajung la Cluj si primul zice:
- No, bine c-am ajuns ca, iaca, tat drumul vorbiram numai politica!


*** La un team building, echipele de IT, vanzari si daune se distreaza. La un moment dat, echipa de daune intra intr-un desis si iese de acolo cu un iepure spunand: avem de un gratar!
Mai stau ce mai stau, intra echipa de la IT in desis si ies si ei tot cu un iepure, spunand: uite si de o friptura!
Echipa vanzatorilor, un pic iritata si privind de sus (ca de obicei), intra in padure si... liniste...liniste... deodata urlete, crengi rupte, vanzoleala, echipa de vanzari iese buluc din desis cu un urs dupa ei. Din fuga, striga catre cei de la daune si de la IT:
- Noi vi l-am adus, voi descurcati-va!!!


*** Un politist gaseste un pusti la colt de strada vanzand ceva în gramajoare mici. Il intreaba pe pusti cu un aer sever:
- Ma, ce faci tu aici?- Vand samburi de mar domnule!
- Si la ce sunt buni astia?
- Fac minte domnule!
- Bine da-mi si mie de 2 lei. Ia samburii si pleaca mestecand cei cativa samburi pe care i-a dat baiatul. La un moment dat se opreste si se intoarce la baiat luandu-l la rost:
- Ma smechere cu 2 lei cumparam un kil de mere si aveam mai multi samburi!- Vezi nene, nici nu ai mancat bine samburii si ti-a si venit mintea!


*** O femeie suna disperata la medicul veterinar:
-Domnule doctor, pisica mea a baut circa 50 ml de benzina. Apoi s-a invartit ca nebuna prin casa vreo trei ore si acum sta pe canapea si nu se mai misca deloc.Ce credeti ca s-a intamplat?
Sta medicul si se gandeste apoi raspunde calm:
- O fi ramas fara benzina ?…

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites