Sunday, August 28, 2011

TU IN CE CARTE TE-AI MUTA?


SIMONA TACHE a pus o leapsa interesanta azi de dimineata pe blogul ei: "in ce carte m-as muta?"

Eu, clar, mi-as indeplini visul din copilarie si m-as muta in 1001 de nopti, cite o poveste pe sezon..cred ca as incepe cu Sinbad care mi-ar ostoi cheful de aventura si as continua cu
Orasul de arama ca sa vad cu ochii mei mormintele subterane si ascunse al regilor din vechime, apoi as calatori cu frumoasa Dilaram in pesterile de sub cascada din Muntele de fier si.....sint 1001 de aventuri.

Desigur la sfirsit mi-as alege cel mai sexy si razboinic print ca sa ma rasfete ziua cu arghile, matasuri chinezesti nemaivazut pictate, dulciuri aduse din cele mai ascunse colturi ale imperiului al carui gust il descifrezi dupa 20 de arome diferite...sau cu the excitment of a military campain-iar noaptea m-ar rasfata cu dragostea sa fierbinte...

Voi in ce carte v-ati muta?

Va las mai jos cu splendida lucrare a lui Yoshitaka Amano inspirata din 1001 de nopti, care ne arata visatul unui print si al unei printese din carte..nu va speriati ca nu e tradus, nu are dialog aproape deloc.









cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

5 comments:

Eu m-as muta in "Cronica de familie" a lui Petru Dumitriu.

m-as muta in Jalna, Mazo de la Roche

omg oldies but goldies ce carte splendida, uitasem de ea cred ca ma reapuc s-o citesc din nou

si eu mi-am adus aminte brusc de ea, cand am auzit de "Cronica de familie". ce imi mai placea de Renny si micutul Wakefield:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites