Monday, August 1, 2011

POLITIA KARMICA REVINE-INVITATUL DE AZI RUNE HEIVANG

Indragita rubrica revine si zau, am incercat din greu sa nu mai scriu..dar vazind acest clip- sincer inca nu m-am lamurit daca e drogat, a simpleton (un slab de inger), sau doar un escroc-degetele au inceput sa ma manince.
Nu am gasit nicaieri however cit a costat acest iluminator seminar.

Rareori am gasit o astfel de colectie de platitudini, lipsa de energie si self suficience adunate la un loc...ah ou son les neiges d'antzart cind il criticam pe GM?
Concluzia workshopului a fost ......YOU ARE-TU ESTI.
Mersi, stiam.
Acu' pe bune e gay? Anyone?

Mai jos maretul afis:

Te-ai saturat sa tot speri la infinit ca vei fi fericit atunci:

  • „cand cineva o sa ma vindece de boala pe care o am”;
  • „cand, muncind mai mult, o sa am mai multi bani, o casa mai mare, o masina mai rasarita”;
  • „cand voi avea diploma aia sonora sau voi obtine jobul acela important”;
  • „cand imi voi gasi femeia/barbatul visurilor mele”;
  • „cand o sa am prieteni mai buni si mai adevarati”;
  • „cand o sa merg la urmatorul seminar, cand o sa citesc urmatoarea carte, cand o sa studiez mai adanc psihologia, si inca alte filozofii, cand o sa pasesc pe urmatoarea – gata, ultima, asta e! – cale spirituala……cand….

Te-ai saturat sa constati ca singurele “rezultate” durabile sunt stresul, frustrarea si nefericirea pe care le resimti din ce in ce mai intens ? Si ca esti vlaguit de toata energia si vigoarea, in timp ce mintea, corpul si spiritul iti devin din ce in ce mai “bolnave”?

Pe bune, chiar te-ai saturat ?

Daca raspunsul tau este un DA din toata inima, TE ASTEPTAM LA EVENIMENTUL :

TU esti adevaratul secret!

(DOAR 5 MILIOANE JUMA)-L.E.


Of, si cind te gindesti ca medicii traci erau cei mai tari din lume.....





cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

2 comments:

eu m-am intrebat aceleasi lucruri!! dar fiind psihiatru, vad clar ca domnu' e foarte discordant....inca un psihotic care se crede mesia:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites