Tuesday, August 9, 2011

Idan Raichel Project - PLAI Festival 2011




Yeeeeeeeeees...iubitul, frumosul, sexantul, genialul, talentatul meu Idan Raichel vine pentru prima data in Romania, la
PLAI FESTIVAL, pe 16 septembrie la Tmisoara......biletul in acea zi e 45 de lei, iar pentru cele 3 zile abonamentul este de 65, asa ca eu zic sa mergeti......o sa fie fun si in plus multi muzicieni not so mainstream talentati..

Idan este o legenda in Israel, fiind impreuna cu Asaf Avidan ambasadori ai muzicii israeliene peste hotare. Ok si cu Yahel


Daca ati uitat de el (eu am pus mereu clipuri cu el ) va reamintesc.
El are cel mai tare clip despre visat pe care l-am vazut:









cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites