Tuesday, June 21, 2011

LEAPSA CU MUZICA

Share/Bookmark

Mihaela mi-a pasat o leapsa foarte pe gustul meu..care sint melodiile din filme care iti plac cel mai mult si te obsedeaza??
Yeah baby!


In adolescenta ma obseda la maxim, si nu putea trece o zi fara s-o fredonez, aceasta melodie SUBLIMA din filmul sublim OBLIO:




Unul dintre filmele care mi-au placut cel mai mult este NAGINA-f ezoteric de altfel, are o muzica geniala, dar melodia mea preferata e aici, in momentul in care maestrul tantric malefic incearca sa o hipnotizeze pe Nagina..femeia asta e fermecata...


Desigur nu pot sa nu pun in acest post una dintre ele mai frumoase melodii dintr-unul din cele mai touching movies ever




Si chiar daca a ajuns clichee prin ultrafolosinta, Now we are free nu poate plictisi niciodata-Gladiator soundtrack





USHPIZIN
-OASPETII este un film care mi-a ramas mult timp in minte si melodia mea cea draga, care este un imn de bucurie adus divinitatii este aici:


We did not find ourselves, the lies have no more taste.
This culture is not for us, for there is fire in our hearts.


Si ca sa inchei cu bomboana pe coliva unul dintre cele mai bune soundtrackuri ever a fost cel din filmul controversat de altfel 'Last tempotation of Christ', realizat de Peter Gabriel



Dau leapsa tuturor celor ce vor sa impartaseasca muzicile lor din filme preferate..aul lang syne


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

2 comments:

Ai avut de cautat! Mie de la desene animate, am uitat sa pun mi-a ramas Flinstones!!

haha, a classic..doamne a fost deliciul copilariei mele...imediat intram in priza cind auzeam..flintstone miiiiister flintstone.....yabadabadooooooooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites