Sunday, April 24, 2011

O MINUNE VIE

Share/Bookmark

M-a umplut de nervi articolul de aici...voi stiti parerile mele despre religii in general si despre crestinism in special, dar sa nu exageram.
Am locuit multi ani in Ierusalim si am participat de multe ori la aceasta ceremonie.....dar mai inainte o observatie.

Ma enerveaza la max si ma irita faptul ca toti crestinii povestesc cu amanunt despre ceremonia venirii Luminii Sfinte dar absolut nicaieri -nici in filmul pe care l-am pus ieri- nu se spune despre BAZA ACESTEI CEREMONII si anume participarea bahayinilor syriani.

S-a vazut clar (exista cronica Sfintului Mormint de o mie de ani pastrata la zi) ca DACA BAHAYINII NU VIN, NU APARE NICI LUMINA. Am scris mai demult un post despre asta asa ca nu ma mai repet.

De ce crestinii nu recunosc ca de fapt lumina nu vine pentru ca intra patriarhul si se roaga, ci pentru ca URMASII SINGURULUI TRIB CARE VORBESTE LIMBA ORIGINALA -AIA DE EXISTA PE TOT PAMINTUL INAINTE DE A FI IMPARTITA VORBIREA UMANA IN MULTE LIMBI LA BABEL-VIN SI SE ROAGA??????CU LACRIMI?????CU SINGE LA PROPRIU IN UNII ANI IN CARE LUMINA NU ARE CHEF SA COBOARE DIN CAUZA PACATELOR SI INTUNERICULUI CU CARE AM INVALUIt PAMINTUL???????

Ar fi cazul sa se mai smereasca un pic popii, dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum ci despre faptul ca in acel articol cretin si prost documentat se spune ca Lumina Sfinta este o inselatorie ca vezi doamne preotii greci ar face o scamatorie cu fosfor.

In primul rind ca LUMINA VINE DIN AFARA si se pogoara in sfere de foc sau ploaie de foc sau fulgere de foc DIN AFARA-in fiecare an am vazut-o luind forme diferite......apoi cei ce stau in afara bisericii o vad cum se pogoara din cer-
ca mine acum 2 ani care neincapind in biserica Sfintului Mormint m-am cocotat pe Turnul lui David si am vazut cum coboara din cer o sfera aurie extrem de violent luminoasa si intra prin cupola in biserica ....deci cretinismul cu fosforul nu prea tine, nu?

Apoi se stie de noi cei din Ierusalim ca prin anii '80 Vaticanul impreuna cu statul israelian(la permisiune acestuia) a pus o plasa antisatelit ca spuneau popii vaticanezi ca trimite Rusia din sptiu prin satelit o lumina ce aprinde candelele (misto tehnologie anyway care exista de 2000 de ani). Evident ca Lumina Sfinta venit...d'oh.

In Analele Sfintului Mormint nu sint pomeniti decit citiva ani in care lumina nu s-a pogorit si aia sint anii in care nu li s-a permis accesul celor din tribul de care spuneam......care au un ritual absolut shamanic, inconjoara biserica cu tobe, strigind, imploring batind din palme, cintind si chemindu-l pe Tatal Ceresc pe numele Lui stravechi- DIO DIO DIO-sa aduca lumina pe pamint....
Cel mai frumos ritual vazut de mine, unul in care simti cu adevarat ce inseamna sa fii copil al Tatalui Divin si cum e sa ai o relatie directa DE FAMILIE cu EL.

Hai sa fiti feiriciti de sarbatorile astea si sa deveniti mai destepti si mai buni.

P.S.-aici se vad bahayinii la inceput putin si se aud pe parcursul clipului.

5 comments:

Si de ce crestinii nu recunosc acest lucru?
Buna urarea, si eu imi doresc sa devin mai desteapta!

o parte da o parte nu, catolicii disputa minunea iar la facutatea de teologie din bucuresti parintele david tinea cursuri despre cit de falsa e minunea asta....

ce interesant... eu eram convinsa k acolo *se aprinde* focul si se raspandeste catre toate bisericile si toti credinciosii din lume si nicidecum nu este o minune... poti sa scrii mai multe despre bahayini?
te pup & sper ca ai avut sarbatori linistite :)

Si ce inseamna acele ritualuri pt bahayini,de ce le fac tocmai de Pasti?...

Pt ca sint crestini, este ritualul de invocare a Parintelui divin pe care il au de mii de ani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites