Saturday, March 5, 2011

ROMANII AU TALENT

Share/Bookmark

M-am uitat azi pe siteul PROTV pentru a vedea citiva dintre romanii care au sau nu talent...dupa ce am selectat un entry pentru losers si am ris de am lesinat(cu toate ca tebuie sa-i dau o bila alba doamnei pentru dezinvoltura si pt. ca nu s-a atacat de comentarii), l-am ales pe Valentin dintre multii romani care chiar mi-au placut.


De ce el????M-a atins bucuria lui de viata, bucuria vizibila din ochi, din miscari, pasiunea clara si focalizata cu care si-a urmat visul, simplitatea (nu are fitze in cap cu toate ca are multe premii internationale la o asa virsta) si desigur talentul lui incontestabil. Enjoy!

Vezi mai multe pe Romanii au talent

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites