Tuesday, January 25, 2011

CEA MAI TARE CAMPANIE

Share/Bookmark

DE LA GENIUL GROPARESC

Campanie impotriva etnobotanicelor


Ideea este în felul următor: deci Zicu (ăl mai copywriter dintre bloggeri; ăl mai blogger dintre copywriteri!) o lansat, în numele fermei de creiere la care lucră şi în colaborare cu Premăria Cluj, o campanie anti-etnobotanice. Cu concept creativ, benăr şi tătie şele, deci smart campanie, smart conceptul; deci tot respectul. Imaginile vorbeşte de la sine:

Şi fincă nu mă pot abţine să nu îmi dau şi eu cu părerea, mă adresez şi eu consumatorilor de asemenea făini colorate din sodă caustică şi sticlă pisată: băi, tinere etnobotanic! Vrei neapărat să simţi adrenalină în burtă? Vrei să îţi bată inima în tâmple, să ţi se pară că pluteşti pe deasupra parcurilor, că joci poker pe dezbrăcatelea cu îngerii şi că îl gâdili în talpă pe Dumnezău?


Vrei să nu mai simţi durere şi nici întristare, să nu te preocupe grija zilei de mâine şi supărarea că ţi-ai agăţat cămaşa de la ken velo în gardul de la şcoală? Vrei să nu îţi mai pese de profu’ de istorie sau profa de franceză, de teze şi de bacalaureat? Vrei să nu te mai atingă predicile lu’ tac-tu, care-ţi repetă obsesiv că vei deveni un măturător la ROSAL?


Vrei să-ţi iei gândurile de la faptul că nu ai bani să faci facultatea în State, sau că părinţii nu-ţi vor lua niciodată BMW, aşa cum a primit colegul tău de ziua lui? Vrei să uiţi de corijenţa la română? Vrei să nu mai ştii de ăia din clasele mai mari care râd de tine şi-ţi fură sanvişu’?


Vrei senzaţii tari? Vrei să te simţi egal cu zeii? Vrei să te ridici deasupra tuturor, vrei să fii fericit cu adevărat? Vrei să simţi că ai un viitor pe planeta asta? Vrei să le dai clasă tuturor – da’ tuturor?


Atunci pune mâna şi îndrăgosteşte-te, mă.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites