CURRENT MOON

Saturday, March 20, 2010

FILMUL DE SEARA-Ascensiunea pamantului


EARTH RISING SERIES (2005)

Mind Control: A Brave New World or
Enhancing Human Performance
Controlul Minții: O Încântătoare Lume Nouă sau Îmbunătățirea Performanței Umane

Astăzi vă prezentăm primul episod din seria de documentare ASCENSIUNEA PAMÂNTULUI, care contine 4 episoade. Momentan sunt doar doua traduse, dar speram sa se traduca in continuare. Multumim oricum traducatorului (pășunel fost pădurel) pentru munca facuta pana acum.

Acestea sunt cele 4 episoade ale seriei:


• Vol 1 - Mind Control
• Vol 2 - Technologies of the 21st Century
• Vol 3 - HAARP: The Update
• Vol 4 - Earth Changes: The Ripple Effect


Această serie de documentare explorează avantajele și dezavantajele tehnologiilor actuale într-un mod foarte bine argumentat și cercetat. Fiind un reporter de investigații și totodată un profesor, Dr. Nick Begich ne oferă o expunere lucidă , clară , prezentându-ne materiale care ne dau de gândit , incitând astfel la discuții și dezbateri de bun simț.

În episodul de astăzi, Dr. Nick Begich ne prezintă știința reală aflată în spatele controlului minții. Ne este expusă de asemenea istoria ei academică, militară și în ceea ce privește aplicarea ei în securitate, totodată fiindu-ne prezentat și un fel de workshop (atelier de lucru), foarte documentat și informativ, al dispozitivelor de control al minții disponibile astăzi pentru sănătatea fizică și psihică.

Această prezentare ne oferă informații profunde, demonstrații și ceea ce se află în spatele dezvoltării acestei arii a științe care afectează atât societatea cât și libertățile individului.
Controlul minții prin mijloace externe este acum o realitate, iar îmbunătățirea performanțelor umane sau controlarea rezultatelor omului, va fi provocarea secolului , ridicându-se totodată întrebarea : cât de etică este această știință a controlului minții?"
- traducerea si adaptarea de aici http://www.divxturka.net/documentaries/523940-mind-control-earth-rising-vol1-haarp-dr-nick-begich.html

Va recomandam sa studiati si urmatoarele articole:


1) Control mental la scara planetara!?
http://dincolo-de-limite.blogspot.com/2010/03/control-mental-la-scara-planetara.html


2) Controlul mintii
http://www.info-portal.ro/articol/controlul-mintii/1281/1/0/


3) Inventii pentru controlul mintii umane
http://www.rufon.org/articol/43/inventii-pentru-controlul-mintii-umane.html


4) Controlul Mintii si Cheia Noii Ordini Mondiale
http://www.esoterism.ro/ro/controlulmintii.php


5) Controlul mintii



VEDEȚI DOCUMENTARUL, TRADUS, AICI:



Daca doriti sa downloadati acest film va recomandam sa instalati programul Real Player http://www.fileshare.ro/3758748456.12 . Apoi ... deschideti programul Real Player. In mijlocul paginii, scris alb pe fond albastru este scris "Download web videos ...". Dati click acolo si se va deschide o ferestruica numita RealPlayer SP Plus . Acesta este de fapt un browser. Introduceti unde scrie address, linkul catre pagina unde se afla filmul (de ex http://fymaaa.blogspot.com/2010/03/proiectii-astrale-17032010.html) . Cand veti da play la film, pe acea pagina, va va aparea un buton deasupra filmului , numit Download this video (o iconita cu gri si albastru). Dati click pe acel buton si asa va incepe downloadul.

sursa fymaa
VA URMA ...

ALDIAR AL MUKADISA


Aldiar Al Mukadisa lyrics
khavivi ya khavivi ha'el hamelekh harakhman.
yishlakh meshikho hane'eman. av harakhman shma kolenu.
shlakh ben david veyigalenu nashuv letzion ir kodshenu.
venishlot ba beyad rama.

mizmor ledavid yehova roi lo ekhsar: bin'ot deshe yarbitzeni al-mey
menukhot yenahaleni: nafshi yeshovev yankheni bema'agley-tzedek
lema'an shmo: gam ki-elekh begey tzalmavet lo-ira ra ki-ata imadi
shivtekha umishantekha hema yenakhamuni: ta'arokh lefanay shulkhan
neged tzoreray dishanta bashemen roshi kosi revaya: akh tov vakhesed
irdefuni kol-yemey khayay veshavti beveit-yehova leorekh yamim:

English translate: The Holy Land Of Israel

my beloved one oh my beloved one the merciful king God.
he will send his faithful messiah. merciful father hear our call.
send the son of david and he will redeem us we will return
to Zion our holy city. and we will rule it mightily.

poetry for David, Jehovah is my shepherd I shall
not want: on grass fields he'll lay me, on calm waters
he'll direct me: my soul he'll make joyful, will guide
me in justice-circles for his name: even if I'll walk in
death-shadow valley I shall not fear because you are with me,
your staff and your support they will comfort me: you
will set up for me a table against my enemies, in oil you
cover my head and filled is my glass: but kindness and
charity will seek me all my life and I shall sit
in Jehovah's house for days on.

DOMNUL CURAJULUI



Norra El Norra, ne'ezar begvura shuvi elay malki
Dodi refa, nafshi nichsefa, lebeitach malchi
Nora El Nora, ne'ezar begvura

Nora Ashira, Lach akabira, shir mahalali
Lecha etna menat chevly vegoraly

Bekol zman azor el nora, geza avraham, netzer tifa'ara,
Ata el hai noten torah

[Translation:]
Norra El Norra, the lord of courage
Return me my lord, mend my wounds,
my soul is yearning, and in valor we wait.
Nora i sing thee, a hymn of praise,
to you I give my life and faith
Through all time, mighty Nora,
deliver us progeny of Abraham,
Offspring of greantess,
you are the libing God,
giver of Torah

SPUNE-MI

Am gasit pe blogul lui Shakuka acest prea genial clip cu aceasta prea geniala trupa pe care nu-i dau seama cum am ratat-o la Erez:Orphaned Land

Kobi (vocals) descrie ce a vrut sa transmita in acest clip ambitios:
..in acest clip incercam sa reflectam cautarea interioara a omului si a spiritului sau. Matti Atlas actorul principal a fost filmat intr-o camera stind intr-o cutie, scriind scripturi sacre. Exact la fel scribii obisnuiau sa scrie in vechime in Yemen. El scrie si cauta. La un moment incepe sa o ia razna, de ce gaseste, sa scrie pe pereti, pe corpul sau, fiind posedat de Spirit. Este singur, confuz cautind raspunsuri si intelesuri, ca noi toti.

“Sapari (inseamna'spune-mi' in ebraica) este un poem din secolul 17 scris de Sa'adia ben Amram, un poet evreu din Yemen. Cintecul este un duet intre poet si sufletul sau. Poetul isi cauta sufletul si 'o' intreaba unde este. Sufletul descris in cintec ca un porumbel ii raspunde ca este in cea mai inalta camera a cerului, pregatindu-se sa imbrace forma corpului uman. Intr-un fel acest cintec reflecta cautarea interioara prin care trece fiecare fiinta umana. Ne cunoastem din ce in ce mai mult in fiecare zi, chiar daca aceasta calatorie a noastra nu este deloc usoara."



בַּת מְלָכִים הַחֲכָמָה אָן מְקוֹמֵךְ סַפְּרִי לִי
עָנְתָה יוֹנָה סְעַדְיָה לִי בְּפַלְטֵרִין עֲלִיָּה
וַאֲנִי תּוֹךְ לֵב אֳנִיָּה בַּיְּפִי עוֹטָה מְעִילִי

Sapari tomo temimo sapari nogil batemo, Sapari nogil batemo.
Bat melokim hahakomo on makomeh sapari li, on makomeh sapari li.

Sapari tomo temimo sapari nogil batemo, Sapari nogil batemo.

Onato yeno sa'adio li bafalterin aliyo, li bafalterin aliyo.
Va'ani toh lev annyo bayofi e'to me'ili, bayofi e'to me'ili.

Sapari , Sapari , Sapari tomo temimo
Sapari nogil batemo, sapari nogil batemo

It soared from the ark the dove within me
It sings forever, it flies free.
I call to thee my torch in darkness, thou art born.
Ornaments of gold shine so bright
You are the way, you are the light
I dwell in this my shelter and thy birth do I foresee.



Friday, March 19, 2010

CONFRUNTAREA RAZBOINICILOR

DESCOPERA.RO a lansat un concurs pe gustul meu-confruintarea razboinicilor; va las sa cititi

BERSERKER VERSUS CAVALER HWARANG

Cu siguranta ca un Berserker nu a intalnit vreodata un cavaler Hwarang in carne si oase. Pur si simplu, cei doi traiau in colturi diferite ale lumii. Dar cum ar fi fost daca cei doi maestri ai manuirii armelor s-ar fi aflat fata in fata? Cum ar fi aratat aceasta inclestare fara egal in lumea medievala? Forta si duritatea impotriva agilitatii si a tehnicii, transa incotrolabila impotriva calmului imperturbabil, bruta capabila sa omoare un urs cu mainile goale in fata unui razboinic apt sa taie un fulg ce pluteste in aer? Tu vei decide in aceasta prima infruntare a concursului nostru. Si nu este decat inceputul! Decide ce razboinic va merge mai departe. Pe masura ce acesta va avansa in etapa superioara, vei afla noi si noi lucruri despre el!

Berserker

Nicicand in istorie nu au existat razboinici mai fiorosi si mai temuti decat berserkerii scandinavi. Intr-o societate in care cultul luptatorului nordic era adanc inradacinat in constiinta oamenilor si in care pana si poemele de dragoste contineau liste ale dusmanilor ucisi pe campul de lupta, o clasa razboinica fara egal s-a ridicat, socand pana si pe cei mai incercati dintre vikingi. Controversati, duri, sangerosi, salbatici, berserkerii au reprezentat apogeul violentei vreme de secole. Nu intamplator, in Evul Mediu, erau numiti si Ingerii Iadului…



Arme

Armele berserkerilor scandinavi nu difereau de cele ale razboinicilor vikingi, in fond, erau membri ai aceleiasi societati sangeroase. Ceea ce diferea era modul lor de intrebuintare. In general, berserkerii nu foloseau armuri, asta si ca o sfidare la adresa adversarului. Astfel, redutabilii razboinici puteau folosi doua arme in acelasi timp, in loc de una. Cu siguranta ca imaginea unei matahale de aproape doi metri inaltime, goala sau acoperita partial cu blanuri, tinand cate un topor in fiecare mana si zbierand de mama focului prin padurile intunecate ale nordului, nu era una pentru cei slabi de inger.

Cea mai la indemana arma a unui razboinic scandinav, fie el berserker sau nu, era sulita masiva de lemn, de 2-3 metri lungime. In fapt, datorita fortei native, un berserker putea arunca doua sulite in acelasi timp, cu aceeasi eficacitate cu care ar fi aruncat una singura. Sulitele, care deseori nici nu aveau varf metalic, erau folosite atat pentru aruncare cat si pentru lupta de aproape, ele dovedindu-se arme letale in mainile unor ucigasi profesionisti, asa cum erau acesti luptatori nordici.



Sabiile, chiar daca nu erau cele mai eficiente si mai spectaculoase arme din Europa acelor vremuri, urmau modelul latin al spathei, sabie cu doua saisuri, de circa 90 de centimetri lungime. Acestea erau alcatuite din bare de fier rasucit, batute cu ciocanul si, ca dovada a respectului pe care nordicii il acordau unei asemenea arme "nobile", sabiile purtau nume si se transmiteau din generatie in generatie in familiile luptatorilor. Asta in cazul in care nu se rupeau pe campul de lupta, o situatie des intalnita in cazul razboinicilor scandinavi. In schimb, la loc de cinste se afla si cutitul lung, seax, de care niciun viking nu se despartea vreodata. Conform datelor din anul 921 d.Hr. din "Risala", document arab apartinand carturarului Ahmad ibn Fadlan ibn al-Abbas ibn Rasid ibn Hammad, "fiecare barbat poarta la brau un topor, o sabie si un cutit lung, de care nu se desparte niciodata. Sabiile sunt uriase si gravate asemenea sabiilor france".

Dar, poate cea mai cunoscuta si mai eficienta arma a unui berserker era toporul de lupta. Fie ca era modelul danez, cu un singur tais, sau ca era vorba de modelul urias al bardei cu doua lame, un topor era nelipsit din arsenalul unui viking. Insemnarile medievale sustin ca un berserker era capabil sa taie in doua un om si un cal, si totul dintr-o singura lovitura. In general, erau folosite modelele cu un tais, acestea putand fi aruncate cu precizie asupra adversarilor sau putand fi folosite in lupta alaturi de scut. In schimb, topoarele uriase care necesitau ambele maini pentru a fi manevrate, au aparut in secolele X-XI, fiind preluate si de popoarele aflate in vecinatatea sau in conflict cu vikingii.



Armura

Nu se pot spune prea multe lucruri despre armura unui berserker, si asta pentru simplu fapt ca nu purta una. Rareori, berserkerii imbracau armuri sau foloseau celebrele scuturi de lemn, iar daca faceau acest lucru, atunci, cu siguranta, ar fi purtat vestminte din blana de lup sau de urs mai mult pentru a impresiona decat pentru a se proteja. Ferocitatea innascuta, forta bruta, transa ucigasa in care era capabil sa intre un atare razboinic, capacitatea de a-si ingrozi adversarul precum si atacul devastator erau totul pentru un berserker. Intr-o astfel de situatie, practic, armura era nefolositoare.



Scurt istoric

Nu se stie exact momentul in care au aparut berserkerii ca parte distincta a armatelor nordice. Se pare ca o prima forma de manifestare a acestora au descris-o romanii. Tacitus mentioneaza ca in momentul invadarii Germaniei de catre trupele imperiale, latinii au fost intampinati de razboinici impunatori care nu numai ca isi acopereau tot corpul in culori amenintatoare si blanuri de animale, dar uzau si de o ferocitate naturala, asa cum numai salbaticiunile pot avea. De altfel, Roma a renuntat la ideea de a cuceri triburile germanice, dupa o serie de infrangeri rasunatoare. In schimb, este cunoscut momentul in care ordinul razboinicilor a fost trecut in ilegalitate; anul 1015. Duelurile si practicile berserkerilor au fost interzise oficial de catre regele Eirikr Hakonarson in acel an, desi ele au continuat sa fie practicate in secret pana in secolul al XII-lea.

Se spune despre berserkeri ca ar fi fost posedati, ca se aruncau in lupta ignorand orice pericol, goi sau acoperiti de blanuri, urland asemeni animalelor salbatice, muscandu-si armele si atacand tot ceea ce la statea in cale. De multe ori, in frenezia luptei, se intampla ca unii dintre ei sa se napusteasca asupra unui copac sau asupra unei stanci pe care o confundau cu dusmanul, sau sa ucida fara discriminare pe adversarii sau aliatii din jurul lor. Teroarea nascuta din furia lor incontrolabila (numita berserkergang) avea sa devina legendara si chiar sa fie asociata, in mod gresit, tuturor razboinicilor vikingi.

In Grettirs saga, un poem scandinav, este descris un proces de accedere in clanul berserkerilor, proces in care tinerilor li se aruncau armele in vizuina unui urs. Acestia erau obligati sa patrunda goi in vizuina, sa infrunte si sa ucida animalul din blana caruia urmau sa isi confectioneze hainele caracteristice ordinului. Abia atunci puteau fi numiti adevarati berserkeri.

Cavaler Hwarang

Trecuti pe nedrept in umbra de catre celebrii luptatori ai Chinei si Japoniei, razboinicii coreeni s-au dovedit, la randul lor, unii dintre cei mai buni artisti martiali nu doar din Asia, ci din intreaga lume. Responsabile de slefuirea lor s-au dovedit a fi vitregiile istoriei, concretizate prin atacurile chinezilor, japonezilor si mongolilor. Pe langa respingerea invaziilor straine, statele coreene au cunoscut numeroase perioade de lupte si tulburari interne in care priceperea in lupta si abilitatile martiale au facut diferenta intre invingatori si invinsi. Iar invingatorii au fost intotdeauna cavalerii Hwarang, elita razboinicilor din Tara Diminetilor Linistite!



Armele

In ciuda sutelor de razboaie si invazii, soldatii regatelor coreene nu s-au sfiit sa copieze de la dusmanii lor cele mai eficiente arme si tehnici de lupta pe care si le-au adaptat in folos propriu prin inglobarea lor in propriile arte martiale. Mostenirea martiala coreeana s-a regrupat asadar in nu mai putin de 24 discipline distincte care acopereau cele mai diverse arte martiale, de la stilurile de lupta cu sabia si lancea, la arta calariei, si de la lupta cu mana goala la metode de alimentatie, yoga si autohipnoza coreeana. Toate au fost pastrate pana in prezent prin intermediul unei lucrari intitulata Muye Dobo Tongji, scrisa de generalul Yi Duk-moo in anul 1789, la ordinul expres al regelui Jungjo, conducatorul dinastiei Yi.



Kum-do, sau arta sabiei era printre cele mai pretuite cerinte ale unui cavaler Hwarang. Desi sabia coreeana era asemanatoare cu katana japoneza, totusi tehnicile de lupta erau sensibil diferite. Spre deosebire de Ken-Juts-ul samurailor, caracterizat prin miscari foarte iuti, directe, explozive si cumva rigide, scrima coreeana consta mai mult in miscari circulare, fente si atacuri surpriza. Hwarang au dezvoltat o metoda proprie de lupta calare concretizata in sistemul Masang Jae. Un calaret coreean era capabil sa execute miscari de o agilitate incredibila, ascunzandu-se sub burta calului sau ridicandu-se in sa pentru salturi si lovituri decisive cu sabia. In lupta pedestra, razboinicii se foloseau de Ssang Soo Do, cea mai impresionata arma din arsenalul medieval coreean. Vorbim aici de o sabie imensa de peste 2 metri lungime care, in mainile unui razboinic solid, se dovedea o arma imbatabila. Istoria vorbeste despre cazuri cand 6-7 razboinici hwarang au reusit sa tina in loc un intreg corp de armata, fiind inarmati doar cu aceste sabii gigantice. Evident, cel care se specializa pe o asemenea arma, era capabil de performante fizice impresionate.

Totusi, nimic nu se compara cu imaginea unui hwarang inarmat cu un Nang Sun, sulita enorma cu o lungime de 6-8 metri. Nang Sun era alcatuita dintr-un trunchi de bambus caruia i se atasa un varf metalic de 1 metru, ascutit pe ambele parti. Imediat sub varf erau atasate intre 8-11 brate orizontale metalice intestate cu carlige ascutite. Acesta arma de cosmar a fost inventata de generalul Chuk Kye-Kwan in perioada razboiului inceput in anul 1592 cu Imperiul Japonez. Pentru a face fata cu brio situatiei in care ar fi fost nevoiti sa lupte fara arme, razboinicii coreeni se antrenau de mici in arta Kwon Bup, un sistem de lupta cu mainile goale in care accentul se punea pe scoaterea din lupta a adversarului prin explozive lovituri de picior, proiectari, sugrumari si luxari de membre. Cunosteau si modalitati de concentrare si meditatie (Shime Gong) alaturi de tehnici de respiratie (Ne Gong).



Armuri si mijloace de protectie


Grupati intotdeauna in diviziile de elita ale statelor coreene, razboinicii hwarang au dat o atentie sporita armurilor, inca de la inceputul constituirii lor in trupe regulate. Luptatori prin excelenta ofensivi, aveau nevoie de o armura care sa le permita, in primul rand, mobilitate corporala. In aceasta directie, pieptarele erau alcatuite din mai multe straturi de piele de bivol, celebra atat pentru durabilitate cat si pentru elasticitate, peste care erau cusute numeroase placute metalice. Originala armura era astfel capabila sa ofere o protectie mult mai buna decat o platosa de metal, fara a incomoda prin greutate sau restrangerea ariei miscarilor corporale. Camasile de zale nu se bucurau de succes, deoarece fosnetul lor putea da de gol orice grup de soldati hwarang care se furisau pe timp de noapte spre tabara inamica. Scutul era intalnit in arta Deung Pae, disciplina care viza lupta combinata cu sabia si scutul. Era construit din mai multe straturi succesive de ramuri de salcie impletita, acoperite cu piele de bivol. Cu toate ca la prima vedere nu parea deloc un scut solid, testele de laborator au demonstrat ca putea opri loviturile de sulita, sabie sau topor, mai eficient decat un scut din lemn, datorita constructiei sale speciale din straturi succesive si diferite care atenuau mult din socul initial al loviturilor.



Scurt istoric

Hwarang au aparut acum mai bine de 1000 de ani in regatul coreean Silla. Erau constituiti inca de la inceputuri intr-o adevarata casta a razboinicilor de elita, unde nu era permis decat accesul celor mai curajosi, iscusiti si fanatici soldati. Testele pe care trebuiau sa le treaca pentru a deveni hwarang erau incredibil de dificile, istoricii moderni care au studiat examinarile hwarang, declarand ca oamenilor moderni le-ar fi imposibil sa le treaca. Tradus direct, termenul de hwarang semnifica " Floarea Cavalerilor" sau Tineretea Infloritoare".



Ideologia sub care erau crescuti si educati era centrata pe ideea de patriotism absolut. De-a lungul timpului, modul lor de viata a fost influentat si de precepte din Budism, Confucianism si Taoism. Un hwarang era credincios toata viata sa celor 5 Principii ale Vietii. Acestea erau:

  1. Fii credincios regelui si tarii
  2. Iubeste-ti si respecta-ti parintii
  3. Cultiva increderea intre prieteni
  4. Niciodata sa nu te retragi de pe campul de batalie
  5. Niciodata sa nu iei viata cuiva fara un motiv intemeiat

Alege cel mai bun razboinic!

Alege-l pe cel care crezi ca este cel mai bun razboinic dintre berserker si hwarang, completand formularul de la sfarsitul articolului. Castigatorul se va califica in etapa superioara a Confruntarii Razboinicilor.

*

Acest articol face parte din Marea Confruntare a Razboinicilor. DESCOPERA.ro te provoaca sa-l alegi pe cel mai mare razboinic din toate timpurile!

Alege, in cealalta infruntare a grupei, castigatorul dintre Jaguarul Aztec si Cavalerul Mameluc!

MALLAKHAMB-INTRE YOGA, DANS SI ARTE MARTIALE INDIENE

Mallakhamb este un obicei originar din Maharastra, India, unde a aparut in secolul al XII-lea, ca forma de antrenament pentru luptatori. Cuvantul “malla” inseamna “luptator”, iar “khamb” se traduce prin “par”.

Aceasta arta straveche aproape ca s-a pierdut de-a lungul secolelor redevenind, insa, extrem de populara, in ultimii ani, mai ales gratie eforturilor depuse de antrenori precum Uday Deshpande (foto).



Sportul Mallkhamb presupune ca atletii sa escaladeze un par din lemn, avand diametrul de 55 de centimetri la baza si de 35 de centimetri in varf si sa execute diferite miscari. Parul este adesea cioplit din lemn de tec, datorita fermitatii sale si, inaintea inceperii exercitiului, este frecat cu ulei de castor pentru a se preveni frictiunea.



Este vorba despre o arta a simtirii si a intelegerii fortei si echilibrului corpului omenesc, ceea ce si face din Mallakhamb un sport ai carui atleti orbi sunt la fel de buni precum cei care au darul vederii.

Sursa: Odditycentral via descopera.ro

PUTEREA UNEI IMBRATISARI

VIA CABRAL-LOVE YOU MAN!

INTERVIU CU DAN BROWN

Un interviu cu Dan Brown autorul best-seller-ului ,, Codul lui Da Vinci '' . Dan Brown este cel mai bine vândut autor din lume. Cărţile sale printre care si ,, Codul lui Da Vinci ''s-au vândut în peste 80 de milioane de exemplare. Interviul este realizat de Mihaela Rădulescu.









via simturile originale


BRUCE LEE-ONE INCH PUNCH

DESCHIDEREA CHAKREI COROANA

TAKISHUGYO-tehnica YAMABUSHI de deschidere a chakrei coroana, stind sub o cascada puternica 45 de minute. In acest film rar preotul Kuban se aseaza sa mediteze sub cascada in timpul iernii, intr-un loc sacru din Japonia-vulcanul Asama.

GENKURABE-MERSUL PRIN FOC

O ALTA TRADITIE A CALUGARILOR JAPONEZI YAMABUSHI.

REVOLVER TRADUS

Din nou REVOLVER, pe care l-am pus de curind pe site, dar tradus, ceea ce e foarte important. Un film manifest despre lupta rasei umane impotriva flyersilor, parazitii ce ne ocupa mintea si ne tin ca sclavi, manipulindu-ne mintea, perceptiile si creeindu-ne falsa impresie ca sintem fara puteri spirituale. Desocializare. Tacere interioara. Non actiuni. Maestrii spirituali luati drept borfasi. Ucigasi transformati in sfinti.REVOLVER.

Part I

Part II

...

YAMABUSHI LEVITIND

Am mai vorbit despre SHUGENDO AICI.
Mai jos este un scurt film despre puterile spirituale ale ascetilor YAMABUSHI din Japonia, film tinut secret timp de 35 de ani.

CUM FUNCTIONEAZA REIKI

PHOWA-LAMA OLE

MAGAZINUL MEU PE SMART GIFTS

Thursday, March 18, 2010

RECOMANDARE




de Thich Nhat Hanh

Promite-mi
promite-mi astazi
promite-mi acum
cit soarele este deasupra noastra
exact la zenith, promite-mi:
chiar cind te doboara la pamint
cu un munte de ura si violenta
chiar cind te calca si te zdrobesc ca pe un vierme,
chiar cind te dezmembreaza si iti scot maruntaiele;
adu-ti aminte frate, aminteste-ti:
omul nu este inamicul tau.

Singurul lucru demn de tine e compasiunea-

invincibila, fara limite, neconditionata.
Ura nu te va lasa niciodata sa infrunti bestia din om.

Intr-o zi, cind o vei infrunta singur,

cu curajul intact, cu ochii blinzi, netulburati

(chiar daca nimeni nu-i vede)

din zimbetul tau va inflori o floare.

Si cei ce te iubesc

te vor intimpina

de dincolo de cele zece mii de lumi ale mortii si renasterii.


Singur din nou

Voi pleca cu capul smerit

stiind ca iubirea a devenit eterna.

Pe drumul lung si aspru

soarele si luna

vor continua sa straluceasca.


Eliberarea din Exil


Lectia zilnica de Kabbalah

Postat in 8 Martie 2010, la 9.00 pm

moralOamenii adesea se intreaba: “De ce studiez atat de mult si depun atata efort, si nu am nici o revelatie?” Problema este ca aceasta stare nu se poate schimba cata vreme acest lucru este atat de important pentru noi.

Oamenii ar trebui sa se intrebe: Care este atitudinea mea fata de spiritualitate? Ma raportez la ea doar ca un adaos la viata materiala? Sunt oare dispus la a o implementa in aceasta viata, sau ma simt exilat? Sentimentul exilului este neplacut si omul instinctiv fuge de el. Nu vrem sa credem ca vietile noastre se petrec in zadar si ca timpul trece fara rost. Incercam sa uitam sau incepem sa ne mancam intre noi fara sa facem vreo schimbare.

Oricum, sentimentul de exil nu ne vine din faptul ca nu ne simtim bine in aceasta viata. Vine din faptul ca spiritualitatea este atat de importanta pentru mine incat aspiratia mea catre ea este dincolo de comoditatea unei vieti placute si obisnuite. La urma urmei, oricine isi poate critica viata, dar numai critica nu a adus nimanui Lumea Spirituala. Este imperios necesar sa pricepem importanta spiritualitatii, a obtinerii sentimentului Creatorului, al contopirii cu El, al sentimentului daruirii si iubirii fata de aproapele si al reusitei conectari intre noi si ceea putem descoperi drept Forta Superioara.

Cu alte cuvinte, putem sa fugim de exil numai daca simtim importanta salvarii. Cuvantul “salvare” -Geula se deosebeste de “exil” -Galut, dupa cum sunt scrise in ebraica, printr-o singura litera: “Alef” care inseamna “Creatorul”. Daca incepem sa dorim si sa pretuim legatura cu Creatorul, forta daruirii si a iubirii fata de aproapele, inseamna ca am ajuns la pregatirea corespunzatoare si iesirea din exil este un fapt care chiar se petrece.

Avem de asemenea, nevoie sa intelegem unde este acel loc in care vom iesi. Ne pregatim pentru aceasta printr-o imaginare corecta a starii spirituale. Daca o persoana isi imagineaza corect spiritualitatea ca fiind daruire, iubire, conexiunea cu ceilalti, conexiunea cu alte parti din univers in care este revelat Creatorul, atunci incepe sa merite sa ne eliberam din exil si sa fim liberi.

Atunci iesirea se petrece cu repeziciune; este nevoie doar de a ne acorda corect. Nu putem doar sa fugim de o viata neplacuta; trebuie sa muncim pentru a receptiona o impresie corecta si clara despre spiritualitate, si sa o vrem. Iesirea din exil depinde numai de a percepe importanta calitatii de a darui.

* * * * * *

Prea multa Prosperitate?

Lectia zilnica de Kabbalah

Postat in 8 Martie 2010, la 9.27 pm

conceptIntrebare: Care este diferenta dintre starile numite “sapte ani de belsug” si “sapte ani de foamete”? Cum se aplica aceasta la lumea noastra?

Raspunsul meu: “Sapte ani de belsug” (sapte ani buni) este timpul in care omenirea se lupta sa ajunga la prosperitate. Am vrut sa ajungem la o viata buna prin revolutii tehnice, stiintifice, sociale si politice. Numai cu cativa ani in urma, americanii se laudau ca au avut cel mai mare succes in dobandirea prosperitatii deoarece au fost o natiune de consumatori. Cu cat sunt mai multi consumatori cu atat mai mare va fi abundenta generala. Acuma descoperim ca o civilizatie a consumului nu este sustenabila; ne distrugem pe noi insine, dar si planeta. Nu putem continua pe calea consumului, deoarece exista o limita pentru toate.

Previziunile pentru viitor, atunci cand eram copil, zugraveau o imagine complet diferita fata de starea curenta a treburilor noastre. Mi se spunea ca atunci cand voi fi mare voi putea lucra numai patru ore pe zi, in loc de opt, iar restul timpului il voi putea folosi in scopuri culturale, ca voi putea avea doua luni de concediu, iar copiii viitorului vor fi mult mai bine educati si mult mai evoluati cultural.

Oricum, oamenii de azi lucreaza douasprezece ore pe zi si abia isi pot lua o vacanta. Educatia si cultura se afla intr-o criza dezastruasa. Familiile se despart. Majoritatea omenirii traieste in disperare si depresie, fiind dependenti de antidepresive si “droguri de recreere”. Am ajuns in starea in care cei “sapte ani de belsug” s-au afarsit si cei “sapte ani de foamete” (sapte ani rai) au inceput. Cei “sapte ani de foamete” apar pentru a-i aduce omenirii hotararea ca nu mai vrea sa isi continue existenta in acest mod.

Si ce-ar trebui sa facem? Vechii babilonieni s-au confruntat cu aceeasi dilema atunci cand le-a fost explicat egoismul, asa cum ni se intampla si noua astazi. Iar sfatul dat de Abraham in acele vremuri este valabil si azi.

“Nu exista decat doua solutii. Vrei sa raspandesti in intrega lume ideea ca scopul creatiei este de a deveni asemanatori Creatorului?” “Nu-ti neglija misiunea” ne avertizeaza Abraham, “Inevitabil ca te vei reintoarce la ea peste patru mii de ani si jumatate”. Desigur, Abraham vorbea despre timpurile noastre.

* * * * * *

CUM SA DEVII PROPRIUL TAU TERAPEUT

TOT BUDDHIST, TOT IN ENGLEZA.
AICI

TEACHINGS FROM TIBET

O CARTE GRATUITA DESPRE PRETIOASELE INVATATURI BUDDHISTE AICI
IN ENGLISH

Shinto priests come to Jerusalem, looking for common ground

ECO DOME-SIMPLU SI EFICIENT

SECRETS

I need another story
Something to get off my chest
My life gets kinda boring
Need something that I can confess
Til' all my sleeves are stained red
From all the truth that I've said

Oh, got no reason, got not shame
Got no family I can blame
Just don't let me disappear
I'mma tell you everything

Happy Losar Greetings from His Holiness 17th Gyalwang Karmapa

DALAI LAMA DESPRE LOJONG

ANTRENAMENTUL MINTII

DULCIURILE SULTANILOR

PROASPAT SCOASE DIN O MIE SI UNA DE NOPTI.....si unul dintre motivele pentru care adooor Israelul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites