Thursday, December 16, 2010

MICILE BUCURII ALE VIETII




Share/Bookmark

Mi-am dat de curind seama ca fericirea nu este o stare permanenta.
Am fost deseori intrebata cind am fost fericita, in ce perioada a vietii mele si pot spune cu mina pe inima ca niciodata nu am avut o perioada de fericire a.k.a. cind m-am casatorit sau cind am fost la liceu etc etc.

In schimb am realizat lately ca fericirea este compusa din micile bucurii ale vietii, scintei de fericire pe care trebuie sa le cultivi si ca fericirea de fapt este o chestiune de disciplina.

Am invatat la un seminar Tensegrity ca atunci cind esti deprimat sau neincrezator in fortele tale sau nefericit trebuie sa-ti rememorezi un moment in care ai fost fericit si sa vezi cum ti se modifca postura, si apoi s-o aplici in momentele de nefericire/depresie/tristete.
Intr-adevar functioneaza si starea ti se schimba instantaneu.

V-ati privit vreodata in oglinda cum aratati cind sinteti fericiti?
Ochii stralucitori, fata surizatoare, postura corporala dreapta, sira se indreapta automat, capul priveste in sus, mersul este apasat, sigur.

Facind o recapitulare a micilor bucurii ale vietii am decis sa mi le cultiv cit de des pot, cu mai multa atentie, anyways macar o data pe zi. Deci ma fac 'vinovata' de urmatoarele placeri:

Plimbarile pe zapada scirtiind cind gerul musca din fata, in noptile cu luna cind zapada straluceste ca o mantie de pietre pretioase.

Sa ascult muzica cind soba duduie. Preclasica de obicei.

Sa vad o comedie singura fumind Djarum Black, sau un minunat film de Miyazaki, oricare, de care nu ma plictisesc ever.


Discutiile cu prietenii la o ceainarie (lately Ramayana)


Sa-mi primesc prietenii acasa si sa-i servesc cu vreo minunatie de ceai aromat in cesti frumoase.

Savuratul minunatelor felii de tort cu migdale de la Dines, singura neaparat(guilty).


Sa stau in mare pina cind mi se increteste complet pielea de pe corp si apoi sa mai stau putin.

Sa ma preumblu prin mall si sa ma dau cu parfumuri scumpe fara sa am intentia sa le cumpar(works every time cind sint deprimata, mai ales cind vad mutrele acre ale vinzatoarelor)
.


Sa privesc un curcubeu pina imi lacrimeaza ochii atunci cind am sansa de a vedea unul.


Sa merg prin ploaie cu umbrela si bine infofolita.

Sa merg pe jos la munte(dar nu sa si urc).

Sa fac salutul soarelui.

Sa cint cit ma tine gura muzica ce mi se potriveste cu starea aia


Sa dansez.



Sa stau tolanita in pat si sa citesc ceva minunat(Ultima mea gaselnita este seria de carti ale Anastasiei(highly recommended).

Sa smotocesc o pisica iubitoare si pufoasa

CRACIUNUL


Care sint micile placeri ale vietii care dau culoare vietii voastre?

1 comments:

Dupa ce citesti, ne spui si parerea ta despre Anastasia?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites