Tuesday, December 14, 2010

COPILARIA SWEET COPILARIE


Share/Bookmark


O LEAPSA CE M-A INSPIRAT DE DIMINEATA, DE LA MIHAELA.
DACA AVETI TIMP PRELUATI-O NU DE ALTCEVA, DAR NUMAI SI SIMPLA REMEMORARE A ACTIUNILOR COPILARIEI NE TREZESTE SENTIMENTE FRUMOASE SI BUCURIE IN INIMI...


Când eraţi mici

1. Ce răspundeaţi la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?

Voiam sa ma fac zana, ca sa pot zbura si sa am o bagheta magica ce indeplineste TOATE dorintele ...ai mei ma faceau visatoare, eu zic ca era cea mai pragmatica cerere(bagheta magica, hello???)
Tot asta vreau sa ma fac si acum.


2. Care erau desenele animate preferate?

OBLIO...ah frumusetea, culorile (l-am vazut alb negru prima oara), muzica si mai ales statutul de copil special al lui OBLIO, copilul cu capul tuguiat(da, si faraonii aveau capul tuguiat si erau mai speciali decit altii, ba chiar se spune ca ASTA era dovada ca se trageau din zei si de aia unele triburi le alungesc capetele bebelusilor la nastere (nu stiu daca are efect, after all e o chestie de ADN, isn't it?)




3. Care a fost cea mai frumoasă zi de naştere sărbătorită şi de ce

Sfinta zi cind am implinit 3 ani si tata mi-a adus-o pe PAPUSA MONICA din Germanica. Era blonda, cu ochi albastri si SPUNEA MAMA...OMG!!! Am dormit cu ea in pat si am facut febra 40 de emotie(de atunci nu am mai facut niciodata).


4. Ce jocuri preferate aveaţi?

Tara, tara vrem ostasi, Lapte Gros si calaritul gardului pe saua bunicului si cu un bici din ramuri de salcie. Am o trauma however legata de calarit pentru ca ultima oara cind am facut-o a trecut Ceausescu cu masina oficiala si a facut un semn cu mina uitindu-se spre mine. La o luna eram anuntati ca ne demoleaza casa noastra cea frumoasa cu 7 ha de gradina.



5. Ce vă doreaţi să faceţi neapărat şi încă nu aţi reuşit?

Sa plec acasa. La casa mea din stele.



6. Care a fost prima pasiune sportivă şi nu numai

Voleiul...am jucat pt. Dinamo(4eva) juniori...era super...papam cele mai bune fripturici si aveam portocale intr-o perioada in care aproape nimeni nu avea. Lasind la o parte antrenamentele extenuante...

7. Care a fost primul cântăreţ/grup muzical preferat.

JIMI HENDRIX AND JANIS JOPLIN ARE THE BESTER!
STILL ARE.


8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Moş Crăciun, Nicolae.

SANIA, la 6 ani. Mare, cu un scaun rosu lacuit, cu spatele de fier forjat. Si paturica asortata.....


9-Pe asta am adaugat-o eu pentru ca nu cred ca trebuie sa lipseasca din nici o leapsa legata de copilarie: Care a fost povestea preferata?

1001 de nopti, toate basmele in traducerea lui Eusebiu Camilar. Daca o gasiti prin vreun anticariat o recomand cu caldura....cele mai frumoase povesti care m-au facut sa visez, m-au incalzit si m-au facut fericita chiar si in momentele de tristete.

2 comments:

OOO,
"Are you sleeping...." -de cand nu am mai auzit.
De mica erai un pic "paranormala". :))

haha deci si tu esti un fan al lui oblio..ce ma bucur
xoxoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites