Saturday, December 25, 2010

CITITORILOR MEI





Share/Bookmark

Va multumesc dragilor ca sinteti alaturi de mine.

Celor care ma iubesc, pentru ca isi rup din timpul lor si imi dau caldura sufleteasca.

Celor care ma detesta pentru ca imi fac trafic.

Celor care intra aici din curiozitate pentru ca ma inspira sa scriu lucruri interesante.

Si celor care intra si copiaza fara sa puna trackback pentru ca macar asa, ceea ce consider eu interesant vede si lumina altor bloguri (dar nu va bazati pe bunele mele sentimente de Craciun ca nu dureaza decit 3 zile).

All in all va iubesc si sper sa avem cu totii un an de 1001 de ori mai bun decit cel care se termina, sa fim sanatosi-ca daca ne cad sistemele nu putem sa ne implinim visele- toti dusmanii sa aiba muuuuuulte chestii pe cap care sa-i indeparteze de noi, sa avem prosperitate maxima, sa calatorim in toate locurile de vis in care ne-am dorit sa fim (calatoriile eleveaza spiritul si ne aduc mai multa intelegere pentru cei diferiti de noi) si sa fim iubiti si reuniti cu cei dragi.
Ah, si nu in ultimul rind prosperitate maxima, abundenta si creativitate..

In final ma gindesc sa va dau o protectie, pentru ca avem nevoie de protectii si in viata materiala si in cea spirituala, iar cel mai bun protector al nostru, indiferent de religie, este ingerul pazitor pe care fiecare il are de la Sursa...sa-l iubim, sa-l invitam in vietile noastre si sa incercam sa nu ne coborim vibratia, ca sa nu creeam intre noi si el un zid de nepatruns.

RUGACIUNI PENTRU INGERUL PAZITOR


Rugaciune pentru Ingerul Pazitor inainte de culcare


Spirit protector care ma pazesti intotdeauna, tu care ai misiunea aceasta de la Tatal, salveaza-ma pentru bucuria de a face bine si pentru progresul si purificarea spiritului tau, caci in noaptea aceasta sufletul meu se duce sa intilneasca necunoscutul. Ia-ma acolo unde sint cei pe care ii iubesc si prietenii mei, ca si cei ce vor sa ma ajute. Ajuta-ma cu problemele vietii mele, astfel incit revelatiile pe care o sa le am noaptea sa le pun in practica, pentru binele meu si al semenilor.
Daruieste-mi putere in contemplatie si ridica-mi spiritul deasupra luptelor care imi fac sperantele sa dispara.


Amen.




Rugaciune catre Sfintul Inger Pazitor

Tata Ceresc, iubirea Ta infinita pentru noi a ales un inger binecuvintat din cer si l-a facut ghidul nostru in acest pelerinaj pamintesc. Accepta-ne multumirile pentru o asa de mare binecuvintare.Daruieste-ne harul de a experimenta asistenta sfintului nostru protector in toate nevoile noastre.
Si tu, sfint si iubitor inger si ghid, vegheaza-ne cu toata tandretea inimii tale angelice. Arata-ne mereu calea ce duce spre cer, si nu inceta sa te rogi pentru noi pina cind atingem destinatia finala, eliberarea finala.
Atunci te vom putea iubi pentru toata eternitatea. Te vom glorifica neincetat pentru tot binele pe care l-ai facut pentru noi cind eram pe pamint, dupa voia Tatalui.
Te rugam sa fii un protector credincios si atent pentru copiii nostri. Ia-ne locul si suplineste ceea ce fragilitatea noastra umana, lipsa de vedere in ansamblu sau greselile noastre neglijeaza.
Lumineaza tu servitor perfect al lui Dumnezeu datoria noastra cea grea..
ghideaza-ne copiii ca sa devine precum Iisus si sa-L imite cu credinta, perseverind pina cind ating viata eterna. Amen



Rugaciunea unei mame pentru Ingerii Pazitori ai copiilor ei


Va salut cu smerenie credinciosi prieteni ceresti ai copiilor mei. Va multumesc din inima pentru toate iubirea si bunatatea pe care le-o aratati. Intr-o zi o sa va rasplatesc grija pe care o aveti pentru ei, si in fata adunarii ceresti o sa marturisesc datoria noastra la voi, pentru ghidarea si protectia voastra.
Continuati sa vegheati asupra lor. Daruiti-le tot ce au nevoie pentru trup si suflet, protectie, vindecare si calauzire. Rugati-va si pentru mine ca intr-o zi sa fim cu totii in compania voastra binecuvintata cu bucurie. Amen



Rugaciune de noua zile (la rind) pentru ingerul Pazitor


O Sfinte Inger al lui Dumnezeu, prin bunatatea si grija Sa pentru binele meu, El te-a cerut sa ma ai in grija ta.

Tu esti cel ce ma asista in toate cererile mele si imi daruieste alinare in toate durerile, ma sustine cind sint descurajat si in continuare obtine pentru mine noi favoruri.De aceea iti multumesc din inima.

Te rog cu tarie, protectorul meu bun sa iti continui grija caritabila si sa ma pazesti impotriva atacurilor malefice ale inamicilor vazuti si nevazuti, interni si externi..

Pazeste-ma si indeparteaza-ma de orice ocazie de a gresi/pacatui/cadea. Obtinee-mi harul divin de a asculta cu atentie sfaturile divine si a le pune in practica.

Mai ales, te implor sa-mi obtii favoarea pe care o cer in aceasta novena (aici iti spui petitia/dorinta). Protejeaza-ma in toate tentatiile si incercarile acestei vieti, dar mai ales in ora mortii si nu ma lasa pina cind nu ma aduci in prezenta Creatorului meu, in lacasurile fericirii eterne.Amen


Pentru cei ce vor sa asculte colinde frumoase, aici este un link cu multe colinde inaltatoare.

Si pentru o stare de veselie aici si aici sint doua filme de Craciun simpatice.

3 comments:

Sarbatori fericite si tie!
multumim pt articol si pt caldura pe care o emana ;)

Frumoasa postare !
Mi-a facut placere s-o citesc.

Sarbatori fericite si un an nou minunat, cu tot ce-ti doresti !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites