Saturday, November 27, 2010

MICHAEL BREA-CETATEANUL MANCIURIAN?

Share/Bookmark

Michael Brea: "Nu am omorât-o pe mama, ci am ucis demonul din ea"

26 Noiembrie 2010, ora 12:03
Mareste  fontul| Trimite pe facebookr| Trimite pe twitter| Trimite pe  yahoo messenger| Trimite pagina  unui prieten| Printeaza  pagina

Actorul Michael Brea: "Nu am omorât-o pe mama, ci am ucis  demonul din ea"Michael Brea, actorul de 31 de ani, care şi-a omorât mama cu o sabie, zilele trecute, a declarat că el de fapt a ucis demonul care pusese stăpânire pe sufletul femeii.

Într-un amplu interviu oferit cotidianului american New York Daily News, Brea a povestit cum l-a visat pe Dumnezeu într-o noapte şi l-a întrebat dacă urmează să moară, iar El i-ar fi spus că zilele lui pe Pământ s-au terminat.

A doua zi, în timp ce se afla la o întâlnire a masonilor, organizaţie din care Michael face parte, cineva i-a dat o sabie şi apoi a început să audă voci care-i vorbeau despre mama lui. "Ştiam că nu o să-mi mai văd mama niciodată", spune actorul, care a mers acasă, a îmbrăţişat-o pe Yannick, după care a început să o lovească cu sabia. "Nu am omorât-o pe mama, ci am ucis demonul din ea. A fost voinţa lui Dumnezeu", a conchis Michael.


1 comments:

http://www.ip-adress.com/ip_tracer/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites