Saturday, November 20, 2010

INSTITUTUL PRANIC HEALING SI CURVELE PROASTE

Share/Bookmark
Nu stiu cum de diavolul si-a bagat coada si am ajuns pe lista de cretinibunidespamat a Institutului Pranic Healing.
Oops ba imi aduc aminte. I-am scris o data lui GM-vestitul guru mucii(artameditaTIEI si calatoriispirituale) si cum e clar ca el da toate adresele de email celor cu care are afaceri la schimb, madam Cerasela Pere imi tot da spamuri,
I-am scris ca nu ma intereseaza cursurile ei.I-am zis sa ma dezaboneze.
Ei, as.In fiecare saptamina primesc cu spor si veselie spamuri despre cursurile organizate la ei, de obicei de cite doua ori ca sa fie siguri.
Acum nu m-as fi bagat peste fata, ca m-am saturat sa tot scriu despre porcariile spiritiste din rromania, da' m-a iritat nesimtirea ei la max.

Cerasela Pere este o tanti despre care niste cititori mi-au scris ca este o escroaca ordinara, care a furat de la Avon cit a putut, si dupa aia s-a bagat in afaceri 'spiritiste' ca sa mai suga de la prosti.

Cum e fata chiar nu ma intereseaza dar nesimtirea de care da dovada cu spamurile si cu emailurile care NU AU LINK DE DEZABONARE-logic ca doar nu m-am abonat- spune totul.

Fata a prostit lume din strainatate, ca sa aduca in rromania unele tehncii care nu sint nasoale poate, dar care expuse de ea dau prost.
Bici, get a life si nu te mai baga unde nu ai coaie!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites