Thursday, October 14, 2010

Spusele soţului Mădălinei Manole sunt contrazise de legişti

Share/Bookmark

14 Octombrie 2010 | Articol semnat de Lidia Bobes
Mareste  fontul| Trimite pe facebookr| Trimite pe twitter| Trimite pe  yahoo messenger| Trimite pagina  unui prieten| Printeaza  pagina

Pană astăzi, la exact trei luni de la decesul Mădălinei Manole, ancheta declanşată in dimineaţa zilei de 14 iulie n-a reuşit să dezlege misterul morţii artistei. Din contră, multe din declaraţiile lui Petru Mircea, soţul cântăreţei, au fost contrazise de părinţii acesteia, iar zilele trecute, chiar de către anchetatori. Iată cum au fost demontate cinci din afirmaţiile importante ale lui Petru.
Astăzi se împlinesc trei luni de la moartea Mădălinei Manole.  Cântăreaţa s-a sinucis pe 14 iulie, în vila sa din Otopeni

20 iulie: “Am strâns-o în braţe şi i-am oferit bucurii pe care doar eu i le-am oferit vreodată, când s-a împlinit miezul nopţii”, a declarat Petru Mircea. Susţine că au făcut sex în ultima noapte 12 octombrie: “Nu s-au găsit probe care să dovedească faptul că artista ar fi avut raporturi sexuale înainte de moarte”, ne-au declarat surse judiciare.
20 iulie: “La miezul nopţii am ciocnit un pahar. Poate o să citiţi buletinul toxicologic”, a declarat Petru referitor la ultima noapte din viaţa Mădălinei. A declarat că au băut şampanie împreună 12 octombrie: Raportul final al medicilor legişti a scos la iveală faptul că Mădălina Manole nu avea nici un gram de alcool în sânge.
21 iulie: “Pe 11 mai, după ce a băut diluant, nu m-a lăsat să sun la 112, deoarece nu voia să afle lumea. Nu am găsit un psiholog care să vină acasă să o trateze, iar Mădălina nu voia să meargă la cabinet”. A spus că Mădălina nu lua nici un tratament 12 octombrie: Medici legişti au descoperit că Mădălina Manole urma un tratament cu fenobarbital, un sedativ folosit pentru tratarea depresiei, care se eliberează cu reţetă
7 septembrie: “Am găsit recent un testament lăsat de Mădălina. Sunt ultimele cuvinte adresate mie şi fiului meu. Am decis să le arăt ca urmare a acuzelor aduse mie”. A povestit că testamentul era lăsat doar pentru el 8 septembrie: Părinţii Mădălinei anunţă că ştiau de aşa-zisul testament şi, mai mult, acesta era înregistrat la dosar încă din 14 iulie.
10 septembrie: “Pe lângă scrisoare, Mădălina s-a filmat luându-şi rămas-bun. Mă rugase Măruţă să aduc nişte filmări la emisiune şi am dat întâmplător peste imagini”. Susţine că a găsit întâmplător “filmul de adio” 11 septembrie: “De casetă se ştia încă din ziua în care a murit Mădălina Manole. Nefiind probă la dosar, nu a fost luată din casă”, ne-au declarat surse judiciare.

După grupa sangvină, era o perfecţionistă

Cercetătorii japonezi au făcut o schiţă a personalităţii în funcţie de grupa sangvină. În cazul Mădălinei Manole, grupa A2 o caracterizează ca fiind o persoană introvertită, răbdătoare, rezervată şi gânditoare. Caută perfecţiunea în toate domeniile. Persoanele cu această grupă de sânge par moi şi docile, însă în interior sentimentele fierb şi pot cădea pradă neliniştii. Financiar, ea era cea care ţinea portmoneul.

Citeşte şi: Mădălina îşi injecta somnifere?

Exclusiv / Mădălina Manole avea capul într-o baltă de sânge

Tatăl Mădălinei Manole: "Fiica mea mi-a spus că vrea să divorţeze de Mircea Petru"


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites