Saturday, October 23, 2010

DIN NOU DESPRE AURUL MONOATOMIC

Share/Bookmark

Am gasit acest material pe interesantul site cenuvorsastii. De studiat...

Aurul monoatomic…gandeste-te de doua ori

26 Sep

Deoarece vad ca sunt din ce in ce mai multe produse miraculoase pe piata, de curand am dat pe Facebook peste o firma care promoveaza aurul monoatomic. Ei spun ca este aprobat de FDA in America, desi nu vad ce treaba are asta cu ce e aprobat in Romania,dar in fine… Ideea e ca primul semn de intrebare vine atunci cand aud ca ceva e aprobat de FDA.

De exemplu argintul coloidal (testat pe propria-mi piele) este intr-adevar un leac foarte eficient atunci cand este produs la concentratia care trebuie si respectand anumite indicatii. Si deci argintul coloidal pe care multa lume il foloseste cu succes este interzis de FDA, in sensul ca daca vinzi asa ceva nu ai voie sa mentionezi pentru ce este sau ce beneficii poate avea pentru sanatate.

In schimb aud ca aurul monoatomic este aprobat in SUA, lucru foarte suspect fiindca de curand am dat peste niste articole care preveneau asupra efectelor ingerarii acestuia. Am sa traduc partile care mi s-au parut mai importante, sursa este http://www.educate-yourself.org/cn/monoatomicgoldthinktwice15aug05.shtml

“Cititorii trebuie sa fie avertizati ca Anna Hayes mentioneaza in cartile sale despre ingerarea de aur monoatomic care este in ultima instanta daunatoare. Ea sustine ca cresterea initiala a constientizarii nu este permanenta, ci se diminueaza si apoi mai tarziu dispare. Mai mult, ea spune ca promovarea aurului monoatomic este o deceptie a Illuminati.

Ei atrag publicul cu texte legate de claritatea psihica si imbunatatirea sanatatii, dar scopul ulterior al promovarii aurului monoatomic este distrugerea celor 10 spirale aditionale de ADN pe care toti oamenii le poseda si care se manifesta acum asa cum deja la copiii Indigo, cu 3,4 sau chiar 5 spirale de
ADN.

Distrugerea celor 10 spirale ADN previn o fiinta umana de a si le activa si previn accesul ei la constiinta spirituala si la abilitatile telepatice. Activarea a mai mult de 2 spirale ADN este se pare necesara pentru a iesi in forma fizica in a 4 a dimensiune.
Astfel, fiind prinsi in a 3 a dimensiune, Illuminati vor sa mentina sclavii umani cu ei si sa nu ii piarda catre bucuria, pacea si libertatea unui Pamant la o dimensiune mai inalta.

Unul din scopurile majore ale alchimiei era “Prepararea de aurum potabile, aur lichid, un remediu suprem, fiindca aurul fiind perfect poate aduce perfectiunea in forma umana” -citat din Istoria Chimiei de Manly P. Hall in cartea sa Invataturi Secrete a Tuturor Timpurilor. Aurul a fost de mult timp numit metalul intelepciunii de catre Illuminati.

Ei stiu foarte bine despre telul alchimiei de a crea tipul corect de aur care va aduce intelepciune lumii. Rabinii care cunosc Kabbalah, considera secretul aurului alb cel mai mare secret al tuturor timpurilor. Cumva si faraonii egipteni au invatat cum sa faca pudra de aur alb care vazuta de aproape este transparenta –ca strazile Raiului asa cum sunt descrise in Biblie.

Acest aur este monoatomic si arata ca faina. El mareste activitatea glandei pineale, si o substanta similara numita iridium mareste activitatea glandei pituitare. Aurul obisnuit galbui sau sarurile aurite vor face a parul sa cada, dar aurul alb poate fi ingerat. Dupa ingerarea timp de 9 luni a aurului alb, subiectul isi va mari capacitatile psihice si nu va avea boli.

Daca Iluminati au descoperit aurul alb si l-au folosit in secret cu adeptii lor, sau daca au folosit un substitut nu putem spune. Oricum in anii recenti un om numit David Hudson, care face parte din linia sangelui sfant( a 13a linie a Illuminati, Guise), a descoperit si patentat aurul alb. El l-a numit Ormus , care este numele ocult al Prieure de Sion.

Ormus este legat si de Gnosticism in lumea antica. Ormus este si cuvantul ebraic pentru “copacul de aur”, nume pe care David il gaseste relevant deoarece aurul alb este elixirul vietii.
Materialul pe care Hudson l-a furnizat oamenilor avea cam 0.5% de aur Ormus.
David Hudson a continuat sa spuna ,pana in 1999 la conferintele din Dallas, ca a ingera aur alb pentru 9 luni, dupa un post de 40 de zile, va face acea persoana sa aiba o experienta transcendentala.


Iata cateva probleme care apara din aceste preconceptii: Oamenii vor crede ca un post de 40 de zile si ingerarea acelor substante vor duce inevitabil la ilmuninare. Nu exista nici o dovada ca este adevarat.”

Scrisoare de la White Owl catre Ken Adachi 4 feb 2009

Draga Ken,

sunt un American Nativ(indian) si sunt ceea ce poti numi Shaman. Am multe lucruri de discutat, dar intr-un efort de a sta focalizat voi incerca sa vorbesc despre cate fiecare in parte.

Pentru anumite motive in cursul vietii mele, aceste fiinte asa numite de sange regal au aparut in viata mea. Nu erau cei mai puri, dar descendenti ai lor sau veri. Apareau in cursul vietii mele si imi spuneau cum ii cheama, deci nu era greu sa imi dau seama de descendenta lor. Ma simteam de parca cineva ma urmarea si inregistra tot ce fac, si ca existau prea multe coincidente. Ei sigur ca incercau sa nu iasa in evidenta, dar intotdeauna imi dadeam seama ca sunt prin imprejurimi si ma privesc, si imi puneau intrebari foarte personale ceea ce era ciudat dat fiind ca imi erau straini.

Recent, cineva care este in legatura cu ei, mi-a oferit aur monoatomic si mi-a spus ca imi va imbunatati sanatatea. Nu stiam nimic despre el si nici nu intelegeam ce este. Am luat o doza foarte mica pentru o perioada scurta de timp. Le-am explicat ca nu am nevoie de aceasta substanta pretru a transcende deoarece fiind American nativ si Shaman, abilitatea de a calatori si comunica in lumea spiritelor este deja naturala pentru mine si nu era nevoie sa fie marita. Nu credeam oricum ca acest praf putea face asta si ma interesa doar pentru sanatatea mea precara.

Uite interpretarea mea legata de aurul monoatomic : Nu il lua. Este o incercare disperata si deghizata de transcendere pe un nivel artificial.
Experientele si informatiile care vin de la nivelul spiritual al nativilor Americani nu sunt manipulate sau artificiale si sunt in forma pura. Gandeste-te ca la un fel de vibratie. De exemplu, fiintele care opereaza la aceasta vibratie pot fi vazute si auzite de noi cand luam acest aur monoatomic.Altfel, sunt in mare parte invizibile.


Este ca si cum ai adauga un canal TV atunci cand te pot contacta. Desi ar vrea sa creada ca au transcens la un nivel spiritual, sunt captivi si nu se pot misca din dimensiunea in care sunt, decat in cotact cu oamenii si aducandu-ne la vibratia lor. Daca asta este control al mintii sau manipulare nu stim.

…..”……” (despre fiintele Enki)

Faza doi si trei a aurului monoatomic: parul ar putea sa iti cada. S-ar putea sa faci artrita sau sa ai dureri. Vei avea probleme cu somnul. Pielea va incepe sa iti straluceasca. Vei deveni mai constient de alte fiinte spirituale. Fiintele spirituale de la acest nivel nu sunt prietenoase.

De fapt sunt mizerabile, manipulative si deziluzionate. Cred ca ar vrea sa iasa din vibratia aceea, dar nu pot. Cel mai aproape pentru ele este sa ia contact cu noi si incearca sa creeze in noi o dependenta si un fals simt al transcendentului prin aurul monoatomic.

Odata ce ajungi la acest nivel, va lua mult timp (sau niciodata) sa treci peste fiintele de la acest nivel care cer atentia ta. Cand vei incerca sa scapi de ele, vor ramane totusi in mintea ta, dar nu au abilitatea de a te controla. S-ar putea sa vezi sclipiri de obiecte translucide sau sa le simti prezenta, dar cam atat. Daca asta e adevarat , mai mult sau mai putin , si pentru cei care nu sunt samani, eu nu pot vorbi decat pentru mine insumi.

….”"”……..”

Deci tot nu-mi vine sa cred ca in Romania se vinde acest Ormus promovat de David Hudson si ca mai ales asa zisele grupuri spirituale de la noi il promoveaza in nestiinta de cauza sau influentati de forte pe care nici nu pot sa inceapa sa le inteleaga.

As always…Godspeed my friends.


A DOUA PARTE FOARTE INTERESANTA AICI




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites