Wednesday, September 15, 2010

FERICIREA DE A FI BUDDHIST SAU SCIRBA DE A AVEA DE-A FACE CU POPII LACOMI

Share/Bookmark

Deci ieri a murit nepoata/mea.De supradoza, cu doar 2 saptamini inainte de a implini 22 de ani.
CIne e de vina intr-un post ce va urma.
Astazi vreau sa ma felicit din nou, cu ambele miini, sa-mi pup si miinile si picioarele dar mai ales creierul ca NU MAI SINT CRESTINA.Si sint buddhista.Ceea ce ma face all over again sa zburd de fericiri nebanuite.

Nepoata/mea a murit deoarece pentru ea, socul mortii mamei sale a fost prea mare si nu a stiut sa cope with reality.
Astazi, mama ei adoptiva-sotia tatalui ei natural-o femeie extrem de inimoasa si exact antiteza masterei rele din Cenusareasa, care de altfel a ingrijit-o si iubit-o ca pe proprii copii, a vrut sa o inmorminteze CRESTINESTE-logic, linga maica/sa, in frumosul cimitir de la GLINA(comuna Catelu).

Acolo presfintul parinte si mai ales preasfinta preoteasa au inceput sa urle ca ei nu o inmorminteaza pentru ca nu exista actele originale ale locului de veci.
Locul apartinea lui Ximing, fratele lui mama, care a murit si el de cancer-misto, nu?
Mai mult au decretat ei o noua lege, cum ca mortul-sor/mea-nu trebuie dezgropat la 7 ani de la deces, ci al 15 ca asa li s-a sculat lor.
Incercind sa se inteleaga omeneste-lucru imposibil cu bestiile avide de putere-au propus chiar si cumpararea DIN NOU a locului, sau a altui loc in acelasi cimitir, numai pentru ca Ionika sa fie in sfirsit-tardiv si copilareste poate-reunita cu maica/sa.
Bestiile rageau, urlau si a fost imposibil sa te intelegi cu ei.

Ce am inteles eu? Ca cu mafia cimitirelor nu te pui si ca au ATITI BANI INCIT NU LE MAI PASA DE INCA UN LOC IN PLUS SAU IN MINUS.
iN PLUS, solicitata sa arate registrele pentru a en lamuri cum stam cu actele, scirba demonica numita generic preoteasa a urlat ca ea nu e obligata sa arate nimic pe mosia ei.
Ma pis pe preoti. Pe preotese. Pe crestinism(asta de acum care nu are legatura cu ce a zis Iisus) si da, imi asum ce zic acum.Pe biserica de cacat si laba in care homosexualitatea ESTE INCURAJATA DE LA VIRF-in care lacomia a devenit o virtute, in care lipsa omenie a devenit o meserie.

Ce bine de mine care cind o sa crap o na fiu arsa frumusel si cenusa mea imprastiata in cele patru vinturi.
Revin cu noi si frumoase aventuri de la inmormintarea de miine si nu, nu fiti socati. Eu sint socata si de aia in mod sigur o sa rid la inmormintare.

3 comments:

In parohia de care cica apartin,(ca eu ma duc foarte rar la aceasta biserica) am auzit ca preotul nu ar fi vrut sa primeasca la capela pentru ca nu avea contributia anuala platita (40 de lei).

Mie nu-mi place sa generalizez.

Fiecare padure are uscaturile ei...

Ba nu, are doar uscaturi in cazul asta ...99.99%

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites