Saturday, June 5, 2010

MICA BUCURIE DE DIMINEATA


Share/Bookmark

Frivola, stiu, dar ceva care sa ma bucure atit de mult?
Iata parfumul meu preferat, long time lost, si negasibil in Oiropa, dar pe care acum-MY PRECIOUS-l-am gasit cu greu in Dubai.

M-am intilnit cu el in Liban, cu toate ca -oh paradoxurile timpurilor-prima data il zarisem stingher intr-un raft din parfumeria de pe strada Cinematecii, pe vremea lui Ceasca.
Si de atunci ma bintuie obsesiv, cu aromele sale grele de O mie si una de nopti, rafinate, pe care nu le poti uita, o explozie de chiparosi, cedrii, ambra, santal, tamiie, gardenia si flori de portocali.


JEAN CASANOVA-PLAISIRS.

O dupa amiaza pe muntii Libanului, fumind narghilea si invaluita de ceata care iese din mare urcindu-se pina pe creste, ceata amestecata cu aburii arghilei.....o seara in care luna face valurile sa sclipeasca cu o ploaie de argint la Casablanca, sunetul apei amestecindu-se cu sunetul memoriei mele.....o dimineata insorita in Ierusalim, trezita de cintecul pasarilor si speranta unei noi iubiri....o noapte in Bucuresti, cautind cu prietenii infrigurati, casa de pe strada Mintuleasa in care Yossi, fiul rabinului din scrierile lui Mircea Eliade, disparuse misterios dupa ce gasise poarta catre tarimul de dincolo.

Micile placeri ale vietii, momente memorabile prin simplitatea, unicitatea si blindetea lor.
PLAISIRS....

1 comments:

Imi plac povestile tale despre strainatate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites