Wednesday, May 26, 2010

SINT NEBUNA and proud of it

Share/Bookmark

OK, I MUST CONFESS. Stateam si faceam socoteala cam ce filme am vazut io in ultimii ani. Si am vazut like hundreds. 80% filme de arte martiale chinezesti-WUXIA- japoneze , coreene sau thai. Restul 10% un mix de filme spirituale documentare. Si 10% filme cu pitzi, ca sa rid cu fiimea.
Concluzia? Ce doamna bine se uita tot timpul la filme cu arte martiale? Cu batalii gen FOUR FEATHERS? Un gind ingrijorator imi incolteste in minte..dar daca sint baiat?
Ultima mea descoperire de filme super: VEER

P.S.-did I mention ca in TOATE filmele chinezesti toata lumea moare la sfirsit?. But then again, sarim dintr-un corp intr-altul cu multa usurinta si moartea prin lupta este moartea pentru care ma rog......cimpul de lupta poate avea multe semnificatii, btw. Am observat ca toate popoarele care cred in reincarnare au luptatori eroici-druzii, evreii, asiaticii.

P.S.2-doamne e sublim filmul asta..ador filmele despre eroism, acea trasatura de caracter atit de inradacinata in ADNul poporului roman incit vor astia s-o scoata cu cretinizarea prin massmedia si falsificarea istoriei.
GANDHI? THE LAST SAMURAI? DACII? ONG BAK? HERO?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites