Saturday, April 24, 2010

MA PISH PE ZELIST


Foarte importantii de la ZELIST, nu ne mai considera importanti pe noi, cei ce nu sintem platitori, uitind ca toate serviciile lor au fost de-a moaca pina la inceputul acestui an cind si-au implementat inutilul program platit. Nu de alta, dar altfel cine dracu si-ar fi pus widgetul lor pe site?
Iar ei cum s-ar fi facut cunoscuti anyways?
De altfel, daca nu eram noi, ei nu ar fi existat.
Dar sa ma explic...
Deunazi, monitorizindu-mi intrarile pe trafic.ro, am observat ca mi-a crescut traficul, dar la zelist, scazusem. Oare prin ce minune se intimpla asta? Le-am scris civilizat baietilor solicitindu-le un rapsuns iluminator, si desigur, nu am primit nici unul. Bineinteles ca, daca adaugam un mic abonament de fo 500 de euroi, eram bagata imediat in seama. Drept pentru care, imi voi scoate widgetul de kkt de la ei. Buh Bye.......exista si alte monitorizari. Si va doresc BICIS, sa va trateze TOTI clientii, asa cum ii tratati voi pe ei.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites