Monday, April 5, 2010

CELE MAI FRUMOASE SMS URI DE PASTE

DE LA JULIUS CITIRE

Pentru ca lumina sărbătorilor pascale, dar mai ales kilogramele de drob şi cârnaţi să vă intre mai uşor în suflet, am decis să vă ajutăm să râdeţi şi în aceste zile, când televiziunile sunt decise să readucă în suflete tristeţea difuzând doar Divertis şi Mondenii. Din păcate, tot ce am putut produce e un articol cu poante ieftine legate de SMS-urile de Paşti. Nu toate SMS-urile comentate în cele ce urmează au fost primite de autor de-a lungul timpului (acum, câţi prieteni cretini poate să aibă un om?); unele sunt luate de pe net.

Dincolo de cadouri, de petreceri… se afla adevarata semnificatie a Pastelui, incearca sa-i dai lumina si sa o traiesti cu adevarat. Hristos a inviat!
Logic, adevărata semnificaţie a Învierii se află doar în SMS-uri. Practic, aşa a fost şi transmisă vestea Învierii: apostolul Petru a dat un mesaj în grupul lui de prieteni: “Ba, intratzi rpd pe FB k n-o sa credetzi cn e aici cu mine!!!”.

Sper ca acest gand virtual sa iti aduca ce iti doresti tu cel mai mult! Paste fericit!
Mersi frumos, dar eu cel mai mult îmi doresc să moară nişte oameni în chinuri şi asta nu e frumos de sărbători. Trimite-mi din nou marţi mesajul ăsta.

Iepurasul mustacios, e de Paste norocos. Nu-ti lasa cadou in ghete, are el alte secrete: pasca, oul inrosit, cozonacul, mielul fript si un Paste Fericit!
Iepuraşi cu mustaţă pe oală cred că doar prin Ardeal am văzut, însă nici acolo printre atribuţiile lor nu se număra frigerea mielului. Oricum, sunt recunoscător că nu-mi lasă nimic în ghete, fiindcă nu vreau să ştiu ce mi-ar fi putut lăsa după ce se îndoapă cu pască, ouă, cozonac şi miel fript.

Un iepuras tare dragalas… a iesit in cale… cu viteza mare… si-ti ureaza neincetat… sa ai Paste Minunat… si Hristos a Inviat!!!
Noi la chestiile alea care ne ies în cale cu viteză mare le spunem motociclişti, nu iepuraşi. Probabil îi confunzi pentru că şi unii, şi alţii paralizează dacă îi prinzi între faruri.

Sa-ti fie viata pufoasa ca un cozonac, fara griji ca a unui miel, colorata ca un ou de Pasti si luminoasa ca ZIUA INVIERII. HRISTOS A INVIAT!
Superbă comparaţia, mai ales aia cu mielul, animalul pe care tocmai îl bagi în tine după ce a dus o viaţă fără griji.

Iepurasul bucalat iti ureaza neincetat un Paste Minunat!
Purceluşul e bucălat, ai încurcat puţin sărbătorile.

Ou inrosit, miel rumenit, cozonac marit, Paste fericit.
Acesta este un mesaj de tip spam special de sărbători, cu mărire de cozonac, nu ca alea din restul anului, cu mărire de penis de până la, Doamne-iartă-mă, cinci centimetri.

Si de va fi sa vina Isus din ceruri inapoi la noi, E semn c-a inviat credinta C-a inviat ce-i bun in noi. Paste fericit!
Tehnic vorbind, orice preot poate să-ţi spună că e de fapt semn că vine sfârşitul lumii.

Tine minte! Poti sa te maturizezi, sa te cultivi, dar nu vei putea renunta niciodata la bunatatile mesei de Paste!
Aşa este, domnule Pleşu.

Iepurasi nenumarati/ Sa iti sara buclucas/ Drept pe covoras.
Cred că aşa a luat-o razna şi bietul Elmer Fudd.

E-n somn de salcii, un vis de rastignire/ E plans de miei si plaiuri cu verdeata/ Hristos sa va aduca lumina/ In noaptea renuntarii la moarte pentru viata!
Bacovia, te tâmpişi, bre?

Cioc! Cioc! Astazi am iesit din ou special pentru tine, sa-ti urez un Paste fericit cu rasete si voie buna.
Eu unul, dacă aş primi aşa ceva, mi-aş imagina că la uşă mă aşteaptă un ou imens din care o să iasă o stripperiţă, dar am impresia că asta nu e exact în spiritul sărbătorilor pascale.

Un iepuras alb de pasti a adus si la cei saraci cate un ousor de pasti pentru ca spiritul acestei sarbatori sai cuprinda pe toti din voia celui care s-a rastignit si a murit pentru noi si a inviat a treia zi dupa scriptura!!
Mulţumim, domnule Copos, sunteţi foarte generos.

Anul acesta iepurasul sa vina la tine incarcat cu bunatati si sa nu uite sa iti dea si plicul cu cei o suta de pupici de la mine.
Mersi, dar pe vremea mea în plic se puneau bani, nu herpes.

Cu ocazia Sfintelor sarbatori pascale va doresc numai bine, fericire, un iepuras cat mai gustos si un an cat mai frumos. Paste fericit!
Stai un pic, că nu înţeleg. Trebuia să mănânc iepuraşul? Mielule, scuze, frate, a fost o confuzie.

Exista un iepuras care ne aduce fiecaruia dintre noi sentimentul sacru al Invierii Domnului.
Asta bănuiesc că e iepuraşul Dan Puric.

Te rog sa incerci sa ai niste Paste ferice si pline de oo, cozo si alte merinde utile. In plus, te rog sa nu transformi prea mult vin in apa cu ajutorul ficatului. Ce crezi, e posibil?
Dar dacă la anul m-ai şterge din telefon complet? Ce crezi, e posibil?

M-a contactat iepurasul si mi-a zis ca eu o sa fiu cadoul tau de Paste. Sunt putin in dilema! Ar trebui ca in dimineata de Paste sa ajung in gradina ta dar parca tu nu ai gradina… sa vin pe balcon? Astept raspuns!
Vino pe balcon, dar ai grijă să nu te împiedici de anvelopele de iarnă şi nici să nu spargi damigeana cu vin de la socri, ca-ţi rupe tata capul.

Paste mielul fericit, oul sade inrosit, de rusine s-o scumpit, iar iubitul iepuroi sa v-aduca euroi, fericire, sanatate, mult noroc si spor la toate.
Să moară duşmanii tăi, Iisuse!

Priveste prin credinta spre Golgota, spre cununa de spini, pune mana in ranile cuielor, opreste-te si asculta soapta lui ISUS: “Pentru tine am facut-o.”
Nu suferea destul omul ăla, mai trebuia să-i bagi şi tu mâinile în răni.

Tzup! Tzup! Sunt un pui de iepuras care astazi am venit special pentru tine, sa-ti urez un Paste fericit cu bucurie si voie buna!
Mori.

Dupa un post atat de lung, it doresc multe oua rosii, multi cozonaci si iepurasi de ciocolata! Paste Fericit!
Mulţumesc, este practic ca şi cum mi-ai dori “spălături stomacale fericite”.

Si dacă până acum nu v-aţi filtrat suficient lista de prieteni şi încă mai primiţi astfel de SMS-uri, puteţi să le răspundeţi cu tradiţionalul: “Fie ca la anul să nu-mi mai trimiţi mesaje atât de haioase”.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites